-Turin_Turambar- Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Derimot hvis jeg dropper befalskolen, kan jeg da komme med i kullet til 09? Ikke hvis du ikke søkte Flyskolen i høst. Fristen der var 1. desember. Uansett må man ta befalsskolen før uttaksflygingen, så om du tar befalsskole fra sommeren nå så slipper du det før uttaksflygingen. Om du skjønner... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Åssen går det der borte på NAC? Har dere begynt å fly enda? Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Nope, begynner om to små uker. Vi skal ned til sør-Norge først for en vinterøvelse. (!) Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Endret 3. februar 2008 av Nrjey Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Her har dere en som flyr rimelig lavt. http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/http:/...ex.php?id=14342 Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har psoriasis i minimal utrebredelse (en kvadratcentimeter bak det ene øret, og sånn har det vært i 8 år). Vil dette sette en automatisk stopper for å bli jagerflyger? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Dette var en hyggelig tråd, som gav misunnesle og minner til RU/BHFS Lenke til kommentar
AlexX_89 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Huff er nervøs jeg. Skal til Oslo på Lørdag, blitt innkalt til opptaksprøve for LFS flygeskole 2008 Andre som skal dit? dere som har vært der. Noe dere anbefaler meg å være forberedt på evt. ta med ?? =) Endret 7. februar 2008 av AlexX_89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Du går vel 3. året på allmenn nå, ikke sant? Jeg er et år eldre enn deg men skal vel ikke inn før i 2009. Rekker det vel akkurat med tanke på aldersgrensen. Lenke til kommentar
AlexX_89 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Du går vel 3. året på allmenn nå, ikke sant? Jeg er et år eldre enn deg men skal vel ikke inn før i 2009. Rekker det vel akkurat med tanke på aldersgrensen. Går 3 året på allmennfag jeg ja Lenke til kommentar
AlexX_89 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Noen som vet hva de toretiske prøvene som måler teknisk innsikt og romforståelse går ut på? Aldri hørt dette ordet skjø, så vet ikke hva dem mener med det.. Hadde vært bra å få svar i kveld å Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Er det slike prøver helt i starten? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Noen som vet hva de toretiske prøvene som måler teknisk innsikt og romforståelse går ut på? Aldri hørt dette ordet skjø, så vet ikke hva dem mener med det.. Hadde vært bra å få svar i kveld å Her har du en test på nettet som er veldig realistisk pilottest: IPAS åpne i Internet Explorer for å få det til å funke.. Velg "Start IPAS" nede til høyre inni forstørrelsesglasset Endret 8. februar 2008 av gilera Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Noen som vet hva de toretiske prøvene som måler teknisk innsikt og romforståelse går ut på? Aldri hørt dette ordet skjø, så vet ikke hva dem mener med det.. Hadde vært bra å få svar i kveld å Her har du en test på nettet som er veldig realistisk pilottest: IPAS åpne i Internet Explorer for å få det til å funke.. Velg "Start IPAS" nede til høyre inni forstørrelsesglasset Koster dette penger? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Noen som vet hva de toretiske prøvene som måler teknisk innsikt og romforståelse går ut på? Aldri hørt dette ordet skjø, så vet ikke hva dem mener med det.. Hadde vært bra å få svar i kveld å Her har du en test på nettet som er veldig realistisk pilottest: IPAS åpne i Internet Explorer for å få det til å funke.. Velg "Start IPAS" nede til høyre inni forstørrelsesglasset Koster dette penger? Nei det er helt gratis Men husk å åpne i internet explorer.. Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Og da var opptaksprøvene i Oslo ferdige. Det ble 7-8 lange timer. Andre som eventuelt var på opptaket, og hvordan gikk det, i så fall? Tror det gikk ganske bra med meg, men tiden vil vise =) Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Og da var opptaksprøvene i Oslo ferdige. Det ble 7-8 lange timer. Andre som eventuelt var på opptaket, og hvordan gikk det, i så fall? Tror det gikk ganske bra med meg, men tiden vil vise =) Skriv litt om hva testene innebar da.. Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Og da var opptaksprøvene i Oslo ferdige. Det ble 7-8 lange timer. Andre som eventuelt var på opptaket, og hvordan gikk det, i så fall? Tror det gikk ganske bra med meg, men tiden vil vise =) Skriv litt om hva testene innebar da.. Det var alt for mange tester til å skrive om hva alle innebar. Det var tallrekker, regneoppgaver, engelsk, norsk, flykunnskap, standard IQ test og andre ting som involverte figurer. Noen oppgaver var relativt enkle, mens andre var noe å bryne seg på. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Og da var opptaksprøvene i Oslo ferdige. Det ble 7-8 lange timer. Andre som eventuelt var på opptaket, og hvordan gikk det, i så fall? Tror det gikk ganske bra med meg, men tiden vil vise =) Skriv litt om hva testene innebar da.. Det var alt for mange tester til å skrive om hva alle innebar. Det var tallrekker, regneoppgaver, engelsk, norsk, flykunnskap, standard IQ test og andre ting som involverte figurer. Noen oppgaver var relativt enkle, mens andre var noe å bryne seg på. Noe går det vel an å skrive *nyskjerrig* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå