Rambo82 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Har en 80mm vifte som blåste varmen ut av kabinettet(merket pekende utover),snudde den sånn at den skulle blåse kald luft inn i kabinettet. Men nå bråker den merkverdig mer.. hva er best? blåse varmen ut,eller få kald luft inn? Viften er montert bakpå under strømforsyningen.. irriterende lydbråk nå iallefall.. Holder jeg hånden litt over forsvinner lyden mye også. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hva er det av andre vifter i kabinettet ditt da? Jeg ville nok hatt viften bak pekende utover, og en vifte foran som blåste inn. For å dempe på mer av lyden kan du montere en slags "trakt", eller en bue, som peker nedover, over viften. Da vil luften bli blåst ned på gulvet, og lyden vil da følge etter, og ta knekken på litt mer lyd. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 jeg snudde den slik at den blåser den varme luften ut.. funker best+ bråker mindre.. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 En vifte som blåser inn i front og en som blåser ut bak, er best. Se forøvring denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=685742 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå