vestlia Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 HEI!!! Har lett over alt men finner ikke Zelda Twilight Princess til GC noen steder. Må helst ha det innen noen dager, så er det noen som veit hvor jeg kan finne det eller noen som vil selge det??? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 gamezone.no har det på lager nå. Kjøpte mitt fra cdon.com Om du finner noen som vil selge det, så blir jeg overrasket. Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Så 5 stk på spaceworld i dag... Kilden Stavanger Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det ligger 1stk Zelda TP til Wii og 1stk til GameCube på bruktmarked.no. Begge er helt nye og uåpnet PS. Det er ikke jeg som er selgeren Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg