wise™ Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Lo godt: <REHAB IS FOR QUITTERS> Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Norsk Supperåd med matchende tabard (suppebolle). Genialt. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Vi har noen fine på min server. <CSI Ironforge> (lo godt første gang jeg så dette) <MoX Stole my bike> (Stort Horde guild på ragnaros) <Murloc Order> (som er guildt jeg er med i) <Deus Ex Machina> (Digger bare ordet machina) spiller du Ragnaros???? personlig hater jeg MoX, fordi jeg var med i guildet Claymore og vi var bitre fiender, det var alltid MoX som ble angrepet først og sånn. Og de ødela ganske heftig for meg engang. Endret 2. juli 2008 av makri Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 <We Wear Cloaks IRL> :!: Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Haha, spilte litt arena nå, og møtte to stk ifra guildet <PUMMEL NVM MACESTUN>. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 <Iraq on Farmstatus> <emo stole my razor QQ> <NANANANANNANANBATMAN> Utrolig mange morsomme på mmo-champion. Lenke til kommentar
Oook Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Noen som slår navnet til mitt gammle guild? Scorpion pirates byttet etter hvert til Schism, men het Scorpion pirates i over 1 år. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Laget <Protect My Bawlls> igjen nå. Dobbelbetydning^^ (3 faktisk) Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 <Hans Bauge Inc.> (Nåværende guild ) <Murloc stole my Virginity> Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 KRAZY FOOLS, nuff said. KRAZIER FOOLS PEW PEW Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 <Nagas belong in Slavepens> <Get Geared Or Wipe Trying> arenateam til en på serveren; "Nuke thOGMYGOD MACESTUN" også arena-teamet mitt: In RNG we trust Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 "Less talk, more pankcakes" Konge ^^ Lenke til kommentar
vgard Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 <Booty Bay fishing club> var jeg i tidligere, nå er jeg i <Enchant Police>. Begge deler på Argent Dawn horde(RP). Syns begge er helt høvding. Har vært i endel andre casual guilds, men ingen som utmerker seg med bra/dårlig navn. Lenke til kommentar
vcx Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Pony Slaystation er vel best Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Pony Slaystation er vel best Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) husker det var (er?) en PvP guild på Kor'gall som het 'I came, I Saw, I panicked!' Endret 7. september 2008 av Sunset Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Vi tenkte å lage < Veni Veni Veni> Men det var sikkert ikke som hadde forstått den^^ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har en guild som banken min er GL i. Bank Wank. Har 2 members tror jeg Grand Bankers Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Vi tenkte å lage < Veni Veni Veni> Men det var sikkert ikke som hadde forstått den^^ Hahaha, den var heftig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå