Lycantrophe Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Nja, ikke si det. Rastafariene på Jamaica bruker også veldig mye Zion og Babylon i reggae-musikken sin. Pluss det var det fristaden i The Matrix het. 7539931[/snapback] Såvidt jeg vet er Zion Jerusalem og Babylon Bagdad. (Hovedstad i Mesopotamia) Lenke til kommentar
mwn Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 vet ikke hva denne går under, må vel være lættis navn: "WTF IS SUNDER ARMOR" er det et guild på servern min som heter Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Beste: "LOOT THE DOG" er det absolutt beste navnet på en guild jeg har sett noen gang. Ler enda når jeg ser de folka løpe rundt "HI LOL" Sykt bra navn på en sykt bra guild på Outland (er desverre oppløst). "Apathy" er et nice navn vi har på vårt eget guild (Outland igjen) "I stab ur face" nok et bra Outland guild navn. Verste: Alle klisje navn som inkluderer blant annet "fear, elite, Norwegian/Danish/Dutch osv "+ alt annet teit som jeg ikke kommer på i farten. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 "Nordmenn i særklasse" Herregud så ultrateit. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 "Nordmenn i særklasse"Herregud så ultrateit. 7540067[/snapback] De pleier å få en /spit hver når jeg møter noen av dem Lenke til kommentar
neoman Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 var en stygg guild med kåte 12 åringer som lagde en guild som het. FAT MUMS UNITED PÅ SERVERN MIN lattelig navn Lenke til kommentar
mwn Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 er også forresten et guild i battleground gruppa mi, husker ikke server, som heter "Eit lite stykje Noreg" eller no Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 var en stygg guild med kåte 12 åringer som lagde en guild som het. FAT MUMS UNITED PÅ SERVERN MIN lattelig navn 7540135[/snapback] Alle de som laga guilden er godt over 12 år Hvis du hadde vært fra England/wales hadde du skjønt litt humor i guilden her. FAT MUMS UNITED FTW :!: Lenke til kommentar
neoman Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 og du spiller på balnazzar? /horde? jeg syns i alle fall den guilden var grusom de spamma chatten være en værst for og få fram ting med den værste liek 1333 wtfpwnyeye XDXD språket jeg har sett før:P beste guild navnet jeg har hørt må være grand theft kodo. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Gnomes Stole My Bike - Horde Great Bulls Of Fire - Horde Ler hver gang Endret 20. desember 2006 av Pomfri Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 En horde PvP guild som heter "Gnomes in my pants" Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 og du spiller på balnazzar? /horde? jeg syns i alle fall den guilden var grusom de spamma chatten være en værst for og få fram ting med den værste liek 1333 wtfpwnyeye XDXD språket jeg har sett før:P beste guild navnet jeg har hørt må være grand theft kodo. 7540509[/snapback] Jepp, Balnazzar Horde. Spilt veldig mye med de folka som laga Fat mums. De var grusomt lei WOW, og ville få Balnazzars værste reputation når de laga den guilden. Den varte heller ikke så veldig lenge :!: Laga en guild for twinken min for noen dager siden, <Protect my Bawlls> Ellers så synes jeg guilds som <Ravenous>, <Nordlys> og diverse latinske og alviske ord er kult som guildnavn. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Wicked, Honorbound, Defenders of the Core og Apocalypse Fine navnene Undres hvorfor alle de lame navna er på alliance Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Beste: "LOOT THE DOG" er det absolutt beste navnet på en guild jeg har sett noen gang. Ler enda når jeg ser de folka løpe rundt "HI LOL" Sykt bra navn på en sykt bra guild på Outland (er desverre oppløst). "Apathy" er et nice navn vi har på vårt eget guild (Outland igjen) "I stab ur face" nok et bra Outland guild navn. Verste: Alle klisje navn som inkluderer blant annet "fear, elite, Norwegian/Danish/Dutch osv "+ alt annet teit som jeg ikke kommer på i farten. 7539995[/snapback] Haha, ja jeg så en av dem i AV i går. Lo godt da. :!: Spiller nok i samme servergruppe som dem ser det ut til. Lenke til kommentar
AngUisH Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Beste: Last Wish BlackSouls Divinity Verste: Horde Gankers Warlords of the realm Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 PsycadeliC DreamS =) Lenke til kommentar
fasthammer Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 værste navn: "if you read this you are a noob", "Souls of Darkness" og alle guilder med "dark" eller "darkness" generelt... 7536482[/snapback] Så er nå ikke akkurat "Fallen once" noe særlig bedre da Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Mange Guilder på min server som heter "dark" bla bla, jeg synes dette er så homofilt:P Perfect Dark x Dark Storm Dark Guard Dark Heven Osv, folk har dårlig fantasi når de finner på guild navn Lenke til kommentar
Neme Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) På Grim Batol ser man mye rart. De teiteste guildnavna er "Lords of...", "warriors of .." osv De beste: <Sukk my gnoam> (var selv med på å starte denne ) <Trønderbataljonen> <We die often> <Shaman Trainer> (Alliance guild) <OMFGKITTENSMEOWMEOWMEOW> Endret 20. desember 2006 av nemetiss Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 "Divine Carebears", "Zerg" (De var geniale, ffa i mc og slikt) "Last guild standing", "Legibus Et Armis", "Enigma" ooog "I CYBER FOR LEWT", er de beste jeg har hørt om. 7534400[/snapback] jeg er i enigma! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå