Wheeljack Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg hadde en unguilded alt, men blei så møkk lei av å få slengt random invites til "DaFenD0rz OF DA aLLyanc" og andre lignende håpløse guild. Jeg tok saken i egne hender så nå residerer han som eneste medlem i <One Man Guild>. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Haha, passer jævlig bra. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Bare jeg som synes det er kult med navn som "Forty Murderors" osv når klanen består av konstant 40 personer? Spiller ikke WoW selv, men har spilt en del andre online spill og synes det er litt kult når jeg møter på hele gjengen til "The Thirteen Beggars" som spør om litt gull, eller "Twenty Dragon Slayers" som hjelper deg å drepe drager mot penger osv. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kjipt om de heter < The ten fools >, men en av dem gjør lekser, så de er bare ni. - Wtf? You're the ten fools, but you are only nine? - Uhm, ye.. ---------- Anyway. Jeg synes <Zombie> var litt tøft under navnet mitt. <Less QQ more PewPew> er vel favoritten min enda. <Big tauren small gnome> og <Unlimited Retardation> er også litt småartige =] Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 < Fritzl Cellar Club > < Daddy whats down there > < Daddy dont touch me (there) > (sett begge variantene) Vet at det ble 3 dagers (!) suspension på sistnevnte da en venn av meg prøvde seg på det. Lenke til kommentar
Avarice Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Spiller selv i en guild kalt "The Desertwolf clan" Er vel forsåvidt ett ok navn. Ikke spessielt fengende eller kult tho. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 < Fritzl Cellar Club >< Daddy whats down there > < Daddy dont touch me (there) > (sett begge variantene) Vet at det ble 3 dagers (!) suspension på sistnevnte da en venn av meg prøvde seg på det. Lol, hadde vært verdt det hvis det var meg. :!: Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 <You raid, we get laid> jaja PvP guilds vett Dagens. Counterattack We raid, you get aids Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Den var ufattelig dårlig, *@lex* For min del under "verste" guild navn... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Den var ufattelig dårlig, *@lex* For min del under "verste" guild navn... Syns den var jævlig morsom jeg, cheer up! Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 tjaa... noen ålreite: <Bratt Flaskeføring> <Elysium> <Symbiosis> <Einherjar> <Ratchet Yacht Club> <Malfurions Hope> <Sempher Fidelis> <Jesus Had a Soulstone> Mange tøffe guild navn.. <Grand Theft Kodo> begynner å bli gammal.. men god ^^ og det er jo så mange teite! <I see dead people> <Knights of Norway> <Nihilum's Fanclub from (Land)> <Defenders of Goldshire> <Protectors of The sacred Flame in In Ironforge> slike guild navn får meg til å gråte en liten tåre... og slike 35 folk som spammer [2. Trade][leethaxxor]: LF PEEPZ TU JOIN ME GILD 35+ OR KICK <RAMPAGED PVPERS FROM STORMWIND> /bah Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Du spiller Azjol-Nerub eller noe slikt? Vet du hvem Nadara/Shallaes er? Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Du spiller Azjol-Nerub eller noe slikt? Vet du hvem Nadara/Shallaes er? Shallaes er druid officer i BFF... i guilden min Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Veldig gode Imo: -Usual Suspects -Elusive -Apathy -Notorius Pene guild navn Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 er i en guild som heter "Norges Ganke Forening". Vi pleier å ha faste ganke raid i stv. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Guildnavn med ordddelingsfeil Lenke til kommentar
flakken Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Liker guilden min sitt navn for øyeblikket <Tribe>. Meget simpelt og har ikke sett så altfor mange guilds som har gjenbrukt det samme navnet flere 100 ganger på realmen som <Demon PvPers from Hell> og lignende. Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg skulle lage en bankchar, og trengte å lage et Guild. Så jeg bare tok det først jeg tenkte på, som var Elg. Tok altså det latinske navnet, som da ble <Alces Alces>. Endte opp med at de jeg betalte for å bli med i guilden, ikke ville dra for de syntes det var så tøfft navn De ble sparket da men Lenke til kommentar
andiss Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Leste igjennom her Så en nevnte Sempher Fidelis. hehe det heter 2v2 teamet mitt det jeg fikk S 3 should med fete guildnavn ja, hmm "Chronics and blunts " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå