Jon4s Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) <You raid, we get laid> jaja PvP guilds vett Dagens. Endret 19. april 2008 av Jon4s Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 "Bad Boys Poland" \o/ Lenke til kommentar
Mossfoot Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Grand Theft Kodo er helt klart det mest geniale guildnavnet noensinne. Hadde en kort periode i guilden "Shaken not stirred" som jeg fant på navn til Syns det er helt passe Mest harry guildnavn er når jeg lagde guildnavn til remake av en guild jeg var i på den første charen min "Orcbusters" Lenke til kommentar
Shadow2007 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 <We Are Noobs And We Know> på Neptulon Ler like godt vær gang jeg ser dem Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Er med i en guild som heter Endless Night, blir gjerne det ja O_o. + kalles gjerne Endless Wipes ... Elendig navn som lett blir tullet med. --- Husker også et par; <PEW PEW MY WEAPON GLOWS>, <HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA>, <Muffin Militia>... Skal legge inn et par andre etterhvert jeg kommer over flere folk Endret 21. april 2008 av Centuss Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Liker godt Grand Theft Kodo, som blant annet finnes på Hordesiden på Frostwhisper. Av en eller annen grunn digger jeg også DA KULT som finners på samme sted. ^^ Noen bra: <Hanging with my gnomies> <Midget mafia> Og en dårlig: <Fisters of Norway> Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 verste: Norwegian frag masters :S Beste: Den skandinaviske horde Lenke til kommentar
Emfren Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Noen kompiser av meg starta guilden <Fisters of Norway>, men etter et par uker kome en GM og sa vi måtte skifte navn, det var visst krenkende eller noe sånnt Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 På gamle serveren min var det en tauren warrior ved navn Thepaintrain. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Noen kompiser av meg starta guilden <Fisters of Norway>, men etter et par uker kome en GM og sa vi måtte skifte navn, det var visst krenkende eller noe sånnt :!: Med god grunn. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Noen guild navn som minner sterkt om Horde på Outland serveren her... Tilfeldig eller? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Beste: <Tribal> Morsomste: <Gnomes Are Food Not Pets> Kommer ikke på noen spesielle dårlige guildnavn. Er rett og slett alt for mange der ute Endret 22. april 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) tror det best guildnavnet jeg har sett er <Solid> enkelt og bra.at annet bra guildnavn er <ChaoZ> et av de heller dårlige jeg har sett er <Broken Fang>, jeg var med å signa charteren til det guildet men så slutta jeg fordi navnet sugde, men det værste er vel at det er blitt et ganske stort guild nå et annet som også er ganske dårlig er <children of norway> (p.s. når folk ikke gidder å trykke på shift for å få store bokstaver der det skal i guildnavnet deres trekker veldig ned) Du spiller ikke tilfeldighvis pa frostwhisper? Jeg er faktisk medlemm av Broken Fang Endret 22. april 2008 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Min guilds navn: "is being repressed" er bra vi har også: Will wipe you on Galv (horde guild, ofc >.<) morsomme navn er Free with Mats Imagine the Chaos Cardboard Tube Samurai Six Feet Under Mama Was A Troll Beep Beep Im Dyslexic Mens navn som Warriors Of The Flame, Defenders of Muradin etc er bare lame og ja - min alt/bank guild: Swordfish Trombones! Endret 23. april 2008 av Aachel Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Noen kompiser av meg starta guilden <Fisters of Norway>, men etter et par uker kome en GM og sa vi måtte skifte navn, det var visst krenkende eller noe sånnt Var dette på Dragonmaw? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 <The Merciless Ontslaught> Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 <Grandma ate dad lol> Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 <THIS GUILD NAME IS WAY TOO LO> Husker ikke helt hvordan det gikk, men det var noe i den duren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå