Kanius Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er en hordeguild på serveren min som heter <Legandary Gnome Eaters>, som er ganske morsom ^^ Jeg er jo gnom, så det er alltid like morsomt å ganke dem =) Et annet guildnavn på serveren min er <Alliance redemtion>. Han prøvde sikkert å skrive "Alliance Redemption", men feilet stort. Blæh til alle guilder med den type skrivefeil Enda et morsomt guildnavn er <Tauren Stole my Grandma> Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 De første som brukte latinske guildnavn var kreative. Nå er det så jævlig oppbrukt, folk forstår ikke at det enkle er ofte det beste. Trodde å herme var det enkleste jeg Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg har sett <Two Trolls One Cup>. Lenke til kommentar
Rewws Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) bra tråd forresten, har ikke rukket og se på alle sidene enda, men fått meg en god latter på en del her Endret 19. mars 2008 av Rewws Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 MIn char var PAladarin, ERKE teit Navn:( Spiller du på Ravenholdt? Eradicate betyr og utslette/utrydde btw, ødelegge er destroy Jeg gjetter Sylvanas. Lenke til kommentar
Sempercogitare Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) tror det best guildnavnet jeg har sett er <Solid> enkelt og bra. at annet bra guildnavn er <ChaoZ> et av de heller dårlige jeg har sett er <Broken Fang>, jeg var med å signa charteren til det guildet men så slutta jeg fordi navnet sugde, men det værste er vel at det er blitt et ganske stort guild nå et annet som også er ganske dårlig er <children of norway> (p.s. når folk ikke gidder å trykke på shift for å få store bokstaver der det skal i guildnavnet deres trekker veldig ned) Endret 20. mars 2008 av Sempercogitare Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 :!:... children of norway. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Har selv laget en del guilds bare for kødd. Noen av de syntes jeg selv var litt morsomme^^ Bla: <Protect My Bawlls>(fra den southpark episoden) <Back To The Kitchen> <When I Was>(Var faktisk når det ikke var old@4chan, I r no newfag!) <Chicken Mootlesoup>(4chan :x) <Kentucky Fried Chicken>(4chan aswell) Husker jeg var med å laget <Pride Of Norway> samme måneden jeg startet med wow. Er til å skjemmes over Lenke til kommentar
Henrikfj- Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 "Anvil of Crom" synes jeg er et gankse bra guild navn Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 <Flying Circus> (Monthy Pyton fan :< ) Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 <Flying Circus> (Monthy Pyton fan :< ) Hunteren min er i <The Knights Who Say Ni>. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Ah, good one, Darksorrow det også eller? (kan virke som dumt spørsmål men Knights who say NI, er så imba at det er sikkert flere guidls med det navnet, *ro seg i land). Endret 5. april 2008 av NiXx Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg spiller på Darksorrow, ja. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) <AFK PLAYING MINESWEEPER> Er i hvertfall et ganske stort PvP-guild på serveren. <Go Rin No Sho> Er også et av de bedre guild-navnene. Skal lage en application i dag, faktisk. Endret 5. april 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 såg en arti en om dagen her: <KING EMO AND THE HOLY QQ> xD Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Et morsomt guildnavn er <Oops I Stood On A Gnome> seff Horde guild også sett <Mage Trainer> hater sånn Norway Alliance og Kings of blabla og sånt, æsj.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg har sett <Two Trolls One Cup>. Beste versjonen av dette synes nå jeg er "Two Elves One Chalice" fra Magtheridon. Ellers er jeg vel forpliktet til å si at GLodge er et kult guildnavn Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Både navn og guild på han her er noe av det værste jeg har sett. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...olf&n=Knull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå