Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) drunken horde Synes jeg er et tøft guild navn Endret 21. desember 2007 av Slettet-ZQr2eN Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 <Son of a Biscuit> / <Sun of a Beach> er geniale navn på guilder. Så tidligere dere snakket om Aurora Borealis, vi har en Aurora Borealis på Ravencrest også Neeeeeei? Kan det være noe med at det er det mest brukte latinske fremmedord på guilds - liek ever, any game? For det første så har jeg vel lov til å nevne det? Sikkert mange guilder som heter Aurora Borealis, men det jeg mente var at vi har en seriøs raiding guild på Ravencrest som går under det navnet. For det andre så ser jeg mye fler "Veni Vidi Vici" enn "Aurora Borealis" Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 De første som brukte latinske guildnavn var kreative. Nå er det så jævlig oppbrukt, folk forstår ikke at det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 <Crits You> Heter twinkguildet jeg er med i =) Og mainguiden jeg var med i før her <Retards United> helt til GM klikka og fjerna det... Da hadde vi tenkt å ha <GM Stole my guildname> Men gm satt det til <Canibal Cows> hehe Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 <Beaches n House> på Haomarush Lenke til kommentar
Xint Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 "ogm SKILLHERALD RUN GUSY" og "Ress Rebuff Repeat" er jo bra. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 <Will You Touch my PvPnis> er bra, som senere ble gjort om til <Temporary Guild Name> av GM. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 <Will You Touch my PvPnis> er bra, som senere ble gjort om til <Temporary Guild Name> av GM. hah, genialt! Lenke til kommentar
Makri Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Bra: Casuals, Claymore,eat my epic shorts og Syndicate (og en som jeg vil ha: Millennium) dårlige: norske boostr og twinkr,Killswitch Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 <ffs mom ten more min> Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Haha Hva faen. TomFu: hvilken server var det på? Laget et guild som het Feel my PvPnis på Darksorrow. Guildet ble renamet av GM og jeg fikk en advarsel på kontoen min. PvP-guild, naturligvis. Endret 7. januar 2008 av Loev Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Bloodfeather, står i signaturen min. :> Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dårligste: Aurora Borealis (Finnes sikkert på 100 servere) Beste: Equlibrium Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg syns personlig mitt guild navn er kult: Ever Dark Det mest tåpelige eller verste guild navn jeg har sett må nok være A N A L P A R T Y som var den største guilden på en test server like før Naxx kom. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Verste: Norsk DPS Beste: SWORD ATTACK KLANG KLANG Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Beste: Mountain Clan (Min useriøse guild på Ragnaros. Ble senere oppløst.) Verste: Kebab Pojkarna (Svensk Horde Guild. Vet ikke om den enda eksisterer:P) Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vazelina Gnomopphøggers tror jeg er noe av det værste guildnavnet jeg har sett Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Beste: Mountain Clan (Min useriøse guild på Ragnaros. Ble senere oppløst.)Verste: Kebab Pojkarna (Svensk Horde Guild. Vet ikke om den enda eksisterer:P) Har ikke sett noe Kebab Pojkar på Ragnaros i det siste. Men så har vi Feministisk Initiativ da :!: Lenke til kommentar
Shadow2007 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 De to guildene jeg har vært med i synes jeg selv hadde bra navn: Endless Night og Ambassadors of Pain - guildet jeg raider i atm.. Dårlige navn jeg ofte ser, er f.eks: Norwegian Vikings (som jeg var med i når jeg lvl'a ) Og alle andre type norwegian navn.. Ellers er det ofte irriterende å se folk kopiere store guildnavn som er kjente på andre servere.. (f.eks har jeg sett mange har tatt nihillum som guildnavn..) Hehe... Hvilken server var Norwegian Vikings på? Kan ikke forstå hva som er feil med å ha stedsnavn i guildet... Teit og flaut sier dere... Flaut?? Er det flaut at noen er stolte av og være fra norge. Kanskje ikke nødvendig og annongsere det på den måten, men morro når andre norske spillere ser det, og stopper bare for og slå av en prat. %(Synes jeg da) Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) men "Norwegian Viking Slayer Of Doom and Darkness For Ever In The Death And Dark World Killers" ... den skulle jeg blitt med i Endret 9. januar 2008 av Freadrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå