Zandmann Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 dragons of the nightwatch må være en temmelig dårlig en :!: men Zandmann spiller du alliance på darksorrow? 9409769[/snapback] ja. Finnes ingen andre guild som heter Ambassadors of Pain på andre servere som har nok folk til å raide.. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Sikkert nevnt før men: <Get to da choppa> priceless =D Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ahn'Qiraj? Likte navnet jeg også. Lenke til kommentar
Nador Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Beste: Rouges Are Overpowdered Verste: dargonkilers fomr forets Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Når jeg spilte med locken min så opprettet jeg og en kamerat en norsk guild som vi kalte for Sametinget (jeg som kom på det) Andre bra navn jeg har sett er "and an imaginary friend" Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Beste: Rouges Are Overpowdered 9441612[/snapback] Det var jo den beste Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Når jeg spilte med locken min så opprettet jeg og en kamerat en norsk guild som vi kalte for Sametinget (jeg som kom på det) Andre bra navn jeg har sett er "and an imaginary friend" 9441743[/snapback] AAIF (And an imaginary friend) er guildet til en jeg kjenner Såg ett bra navn på Kilrogg om dagen her: <Mammas köttbullar> Ett anna bra på Emerald Dream var: <hlep tehy r ganking meh> eller no sånt Endret 7. september 2007 av xaviator Lenke til kommentar
2r3 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Veit ikkje om disse er nevnt.. dei beste eg har sett "Blizzard stole my life" "Gief pie or die" ^^ Lenke til kommentar
Minus Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 En guild som en alt jeg har er i: "Dislkts of Slyavnas". Jeg synes i hvert fall den var litt morsom. Lenke til kommentar
Monstermark1 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Synes nå "We smoke Felweed" er bra jeg Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Guildet mitt heter Natural Selection. Syns det er et elendig navn.. -.- Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Var med i guildet "Plague" før, ofc Horde-guilde Etter litt omorganisering og nye ledere 1 års tid senere, ble guildet kallt "Plague Reloaded", syns begge navna er fete nok =) Men beste guildnavnet jeg har sett er nok "Aurora Borealis". Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 "Set sail to fail" setter virkelig guild navn i et perspektiv. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Vet ikke om den er nevnt, men jeg smiler like godt hver gang jeg møter noen fra "Jäg er din morfar" Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Var med i guildet "Plague" før, ofc Horde-guilde Etter litt omorganisering og nye ledere 1 års tid senere, ble guildet kallt "Plague Reloaded", syns begge navna er fete nok =) Men beste guildnavnet jeg har sett er nok "Aurora Borealis". Grim batol ? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det stemmer nok en gang det Schejellin Spiller du der siden du virker så interisert? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 <Emo Stole My Razor> så jeg i AV idag. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det stemmer nok en gang det Schejellin Spiller du der siden du virker så interisert? Spilte, han sluttet. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Det stemmer nok en gang det Schejellin Spiller du der siden du virker så interisert? Spilte, han sluttet. Accounten går ut om 2 dager. :!: Edit: jeg kan godt komme og vise mine imba pvp skills Endret 29. oktober 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 <My mom says im special> eller noe i den durem HAHA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå