Bagh Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Fides Invictus, Blood Pact, Vessel of Rebirth og Rexus Terra er navn som jeg synes er gode. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 korgall troll Beste:"LFG UBRS! LOL NVM AB LOL" 7537279[/snapback] Lightning`s Blade guild er det ikke? (hord) hvis jeg ikke husker feil mener at det er "LFG UBRS! NWM AB LOL" 7537343[/snapback] Er en tilsvarende guild på Darksorrow. Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ole Gunnar Soulshard The Valour Legion er jo go'guildet! Lenke til kommentar
Brandsnes Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hadde et guild på serveren som het <Lick My Epix>, det var noen sinnsyke folk som var ferdige i MC før vi hadde startet. Men guilden deres ble oppløst og de lagde det. Syns det var et artig navn Selv er jeg med i Nocturnal Fear. Helt ok, men syns det er liiiiitt klisje Hvertfall "fear" biten! Men klager ikke hehe. Men overall blir vell "Mortalis" det kuleste guild navnet jeg har sett. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) <Pie Vendor> er nå det ultimate guildnavnet. Og det verste.. TheDarkRuler of <The Dark Clan of Death> @ Kul Tiras -.- Endret 19. desember 2006 av nazrm Lenke til kommentar
arildos Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Dark Sun er et godt navn... Og selvfølgelig navnet på den guilden jeg startet: Team Hepp. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Så en kar fra Nordrassil i WSG i stad. Guilden hans het <At least you got a token>. Vi tapte runden Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Speaking of BGs Jeg så og en fyr i BG ista med guildnavnet <In Lag We Trust> Lenke til kommentar
Greysoul Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 beste: "get lvl 60 or die try`n" dårligste: "champions from ironforge" Lenke til kommentar
knux Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Beste: Aurora Borealis (Daggerspine) Verste: ... Danish Guild, Unforgiving Danes, THE COOLONES, guild of the world, osv osv.. Latterlig mange "Danish" guilds det er. Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Selv er jeg med i Nocturnal Fear. Helt ok, men syns det er liiiiitt klisje Hvertfall "fear" biten! Men klager ikke hehe. Men overall blir vell "Mortalis" det kuleste guild navnet jeg har sett. 7539661[/snapback] Emerald Dream? ^^ Beste; <Dude, where's my Kodo> <And three stealthed rogues> Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg har kompiser som er og har vært i Aurora Borealis Genialt navn Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Var i en Guild som kalte seg "LM IS UNGUARDED!" når jeg ble 60, og PvPet min vei til Rank 10, fikk mange kommentarer av navnet, det var bare 5-10 i guilden, og de var svært lite aktive og lederen var en PvPer jeg ble kjent med senere. Egentlig en dårlig guild, men navnet var rimlig sant! Andre guild, "Muggers Inc" morsomt navn, kanskje ikke det beste, men vi klarte oss. Spiller nå i "Simple" som egentlig skulle være en "slapp-av-guild" som har blitt "litt" mer hardcore over de siste mndene da vi ruste igjennom BWL på 6 uker etter å ha brukt mange mnder på MC, og er nå en av de beste på Horde siden. Ironi? Ja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg så en kar som spamma i LFG-kanalen om guildet sitt, DEVILS OF THE HELL Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Verste: "Evisceraters from Sweden" (Darksorrow) "Priors of Sion" (Darksorrow) (Greit nok at navnet er av okei manér, men i helvete, jødisk guild?) 7537279[/snapback] Det er vel snarere hentet fra DaVinci-koden enn det er jødisk... Og å hente noe som er så kjent, blir bare teit. Hvis du kopierer et mer obskurt navn, så synes jeg det er helt greit... 7537323[/snapback] Zion er fortsatt det hebraiske ordet for Israel og Jerusalem. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Tran down er saklig guild navn. Tran er en Mage btw. Working As Intended er og artig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Verste: "Evisceraters from Sweden" (Darksorrow) "Priors of Sion" (Darksorrow) (Greit nok at navnet er av okei manér, men i helvete, jødisk guild?) 7537279[/snapback] Det er vel snarere hentet fra DaVinci-koden enn det er jødisk... Og å hente noe som er så kjent, blir bare teit. Hvis du kopierer et mer obskurt navn, så synes jeg det er helt greit... 7537323[/snapback] Zion er fortsatt det hebraiske ordet for Israel og Jerusalem. 7539914[/snapback] Og derfor en jødisk guild, skulle man tro. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Nja, ikke si det. Rastafariene på Jamaica bruker også veldig mye Zion og Babylon i reggae-musikken sin. Pluss det var det fristaden i The Matrix het. Endret 20. desember 2006 av Bitex Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 "OMG LAZER PEW PEW PEW" 7534410[/snapback] hahaha! en av mine mange alts er faktisk med i en guild med det navnet :-P Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) my little pwny. Beste ever. Endret 20. desember 2006 av DaDon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå