Gå til innhold

Det beste/verste guild navnet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde et guild på serveren som het <Lick My Epix>, det var noen sinnsyke folk som var ferdige i MC før vi hadde startet. Men guilden deres ble oppløst og de lagde det. Syns det var et artig navn :)

Selv er jeg med i Nocturnal Fear. Helt ok, men syns det er liiiiitt klisje :p Hvertfall "fear" biten! Men klager ikke hehe.

Men overall blir vell "Mortalis" det kuleste guild navnet jeg har sett.

Lenke til kommentar
Selv er jeg med i Nocturnal Fear. Helt ok, men syns det er liiiiitt klisje :p Hvertfall "fear" biten! Men klager ikke hehe.

Men overall blir vell "Mortalis" det kuleste guild navnet jeg har sett.

7539661[/snapback]

Emerald Dream? ^^

Beste;

<Dude, where's my Kodo>

<And three stealthed rogues>

Lenke til kommentar

Var i en Guild som kalte seg "LM IS UNGUARDED!" når jeg ble 60, og PvPet min vei til Rank 10, fikk mange kommentarer av navnet, det var bare 5-10 i guilden, og de var svært lite aktive og lederen var en PvPer jeg ble kjent med senere. Egentlig en dårlig guild, men navnet var rimlig sant! :)

Andre guild, "Muggers Inc" morsomt navn, kanskje ikke det beste, men vi klarte oss.

Spiller nå i "Simple" som egentlig skulle være en "slapp-av-guild" som har blitt "litt" mer hardcore over de siste mndene da vi ruste igjennom BWL på 6 uker etter å ha brukt mange mnder på MC, og er nå en av de beste på Horde siden. Ironi? Ja. :)

Lenke til kommentar
Verste:

"Evisceraters from Sweden" (Darksorrow)

"Priors of Sion" (Darksorrow) (Greit nok at navnet er av okei manér, men i helvete, jødisk guild?)

7537279[/snapback]

Det er vel snarere hentet fra DaVinci-koden enn det er jødisk... Og å hente noe som er så kjent, blir bare teit. Hvis du kopierer et mer obskurt navn, så synes jeg det er helt greit...

7537323[/snapback]

Zion er fortsatt det hebraiske ordet for Israel og Jerusalem.

Lenke til kommentar
Verste:

"Evisceraters from Sweden" (Darksorrow)

"Priors of Sion" (Darksorrow) (Greit nok at navnet er av okei manér, men i helvete, jødisk guild?)

7537279[/snapback]

Det er vel snarere hentet fra DaVinci-koden enn det er jødisk... Og å hente noe som er så kjent, blir bare teit. Hvis du kopierer et mer obskurt navn, så synes jeg det er helt greit...

7537323[/snapback]

Zion er fortsatt det hebraiske ordet for Israel og Jerusalem.

7539914[/snapback]

Og derfor en jødisk guild, skulle man tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...