DeadbeaT Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 har fått en ny favorittguild på Chromaggus EU: <Asarots Dislektk Defndrs> jeg kan ikke beskrive hvor mange lag av gjennomtenkt humor vi finner i det navnet alene! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 har fått en ny favorittguild på Chromaggus EU: <Asarots Dislektk Defndrs> jeg kan ikke beskrive hvor mange lag av gjennomtenkt humor vi finner i det navnet alene! 9262061[/snapback] hahahah *ler* "Skeletons lol" Rææva navn det ja Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 har fått en ny favorittguild på Chromaggus EU: <Asarots Dislektk Defndrs> jeg kan ikke beskrive hvor mange lag av gjennomtenkt humor vi finner i det navnet alene! 9262061[/snapback] Hahahahahahahhaha! Må være tidenes navn! Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 har fått en ny favorittguild på Chromaggus EU: <Asarots Dislektk Defndrs> jeg kan ikke beskrive hvor mange lag av gjennomtenkt humor vi finner i det navnet alene! 9262061[/snapback] Dear lawd, trur jeg dør av latter her.. =D Uansett, husker back in the days da en guild med navn <Unnatural Selection> var den beste horde guilden på serveren jeg spiller på nu, guilden eksister enda men er ikke samme folket. Uansett, var et par stykker ifra den guilden som hadde alliance chars på samme server, å laga en guild kalt <Unnatural zerEctionz>. Var morsomt da i alle fall. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Et lite utvalg... Deeprun Pest Control (for øvrig mitt gamle guild) Ctrl Alt Defeat Order of The Fried Gnome Boys From The Horde Is Hard Is Eating Your Pie Fluffy Pink Furballs Hells Grannies etc. Mye bra navn ute og går... Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Märtha Louises Angels er en ny favoritt, fra Kazzak alliance. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Enter guildname here! Corvus Corax, skjønner ingenting Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 <Anathema> And Two Stealthed Rogues! <Anathema> Ironforge fitness club Syns sistnevnte er ganske festlig :> Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Et jeg og en kompis lagde, som vi nå venter på skal få nok member! Litt internt men heter Chicken Wings Reborn Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 <Anathema>And Two Stealthed Rogues! <Anathema> Ironforge fitness club Syns sistnevnte er ganske festlig :> 9282149[/snapback] Er du fra Argent Dawn? Lenke til kommentar
Zartok Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg lagde en guild for en stund siden som het < Epic Erectìon >, Når gm'n sa at det var ulovelig så jeg at det er en gammel gud ifra sudan som heter Erectìon og at vi ville hedre han ^^ Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hells Grannies 9279203[/snapback] lal :!: Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er du fra Argent Dawn? 9282511[/snapback] Nai. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er du fra Argent Dawn? 9282511[/snapback] Nai. 9285190[/snapback] Ok. Et guild som heter det der og. Lenke til kommentar
KiZZa070 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tarren Mill har mange bra og dårlige guild navn: - A Few Good Men (disbanded) - Blackrock Mining Co (merged) - Fate has Fans (disbanded) - Trail and Error (merged) - Fused - i must be emo (svensk guild) - Jag gillar kanelbullar (svansk guild) - Never ending - To Be Continued (min guild) - BloodRage - Tormented (disbanded) - Mist - Huhuhholics - licens to slack også mange tragiske navn som - Out of Mana - WoW stole my life - Norwegian Vikings - We kick gnomes Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) spilte Arathi Basin tror jeg når jeg så en undead rogue (fra en anna server,husker ikke hvilken) som var med i et guild som het: we grind RFC for epixxx :!: synes jeg var ganske festlig hvertfall Endret 16. august 2007 av Andum Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tarren Mill har mange bra og dårlige guild navn:-snip- 9295229[/snapback] Er du horde eller alliance der? hvis alliance name? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Han er Horde. Har sett <To Be Continued> i en BG. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Beste guildnavn: Pendulum Synd det er to guilds som allerede heter det. Jeg som hadde så veldig lyst på eneretten på det navnet! Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 <Gnomosexuals>, ble renamet til <Guild of Vorag> av GM iirc. =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå