Bagh Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Imo har det kommet mange dårlige varianter av den nå. Orginalen var så vidt jeg vet <OMGLAZERGUNSPEWPEW> Ellers så synes Left Blank er ganske bra, det er bare noe med navnet som fungerer. Lenke til kommentar
Kelan Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 'Last Wish' i mine øyne er ett veldig pent navn. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 'Last Wish' i mine øyne er ett veldig pent navn. 9012879[/snapback] Støttes. Pent og enkelt. Flott guildnavn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Støttes x2 Her er noen til: Typisk en jeg blir lei meg av den der. Danske jævler! Lo litt da jeg så den. Lenke til kommentar
Loxar Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Verste: <An undead stole my bike> Beste: <Afterlife> <Remember the Name> <Loot FTW> <Dude wheres my mount> <Grandmas Alts> EDIT: <We ran out of good names> Endret 6. juli 2007 av Loxar Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Spiller du på Bloodfeather? Afterlife er den beste hordeguilden på serveren der. Liker forresten navnet til min nye guild, <Mirage>. Endret 6. juli 2007 av TomFu Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Spiller du på Bloodfeather? Afterlife er den beste hordeguilden på serveren der. Liker forresten navnet til min nye guild, <Mirage>. 9018427[/snapback] Tror det er et guild som heter Afterlife på hver eneste server, er/var et på Burning Steppes også. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Men tviler på at alle har en <An undead stole my bike> edit : <Grandmas Alts> og forsåvidt. Endret 6. juli 2007 av RostaD Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 <nam> Beste PvE guildet på Stormscale hva Horde angår. <3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 <nam> Beste PvE guildet på Stormscale hva Horde angår. <3 9019762[/snapback] Jeg lo! Lenke til kommentar
toranv Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 <Logic> @ Vashj Guildet jeg er i, vi driver hele gjengen å powerlevler fort så skal bli kos å ta 5 man med folka der. Ingen "kidz", det er så viktig det! Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Må innrømme at < Pippi spräckat min fisring > på Sylvanas er en av de drøyeste guildnavna jeg har sett. Ellers er "Vir Mortalis", "Honourbound", "Avenged", "Drøm"(<3) og "Equilibrium" noen av mine favoritter Er også en av de som hater alle guilds som har noe med "of", *land*, eller "blood"/"death"/"pwn"/"lol" i navnet sitt. Lenke til kommentar
Olaus Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Beste må vel være Covet. Værste er vel "WEPWNEDYOURASS" Lenke til kommentar
dabooo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 <CLEARLY THE TWINK GIRLS> <Begnaelva Jaktlag> Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) <Be Leet Press Need> <O w N a G e> <Lords of Instance> <Bøller med Briller> <The Danish Force> <Norse danske alliance> <Danish Dungeon Raiders> <Gnavne Gamle Mænd> <Spirit of War> <the best of wow> <The Almíghty> Huff. Alt for mange dårlige guildnavns på serveren min. :'< (PS: Det var bare det jeg så i SW akkuratt nå. ) Endret 7. juli 2007 av TheoB Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Verste: <An undead stole my bike> Beste: <Afterlife> <Remember the Name> <Loot FTW> <Dude wheres my mount> <Grandmas Alts> EDIT: <We ran out of good names> 9017984[/snapback] Helt klart bloodfeather navn Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det er bare å hente addonen som heter Census, for å skanne alle som finnes på server.. Dæggern det er mange på min som rett og slett er snåle, til tross for at det er en RP server. En skillte seg ut da: Frimurer Losjen (ja den eksisterer) Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 CottonCandyCarnage (twinks) Yorkshire Pudding Nymphos Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Var i gruppe med en hunter som var i guilden "Tough Guys Wear Pink" en gang på Stormrage. Han hadde rosa tabard, Pink Mageweave Shirt, pettet hans var en rosa "flamingo"-sak ved navnet "Pinky". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå