Skosåle Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) er det ikke 10 G da? Endret 1. juli 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) er det ikke 10 G da? 8980138[/snapback] Å lage et tabard til guildet koster 10 g. Selve guildet koster 10 s. Endret 1. juli 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 møtte nettop en 45 gnome warlock på tarren Mill med guildnavnet <PWNNOOBUBERLEETHAXFTW> Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Er i gruppe med en fra <Pants are Optional> nå Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Beste: Element of Darkness Fires of Heaven The Usual Suspects Genesis 8920164[/snapback] Er du fra Stormrage siden der har jeg sett TUS og genesis. ikke de andre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Pants are Optional er faktisk norsk Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 møtte nettop en 45 gnome warlock på tarren Mill med guildnavnet <PWNNOOBUBERLEETHAXFTW> 8981412[/snapback] har nettopp dukket opp en guild kalt noe så flott som <ZOMGLAZERPEWPEWPEW> på Chromaggus nå, og jeg klarer ikke å bestemme meg om det er det beste eller dårligste navnet jeg har sett noensinne ^_^ Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Sound of Norway og Nerf AH Prices synes jeg ikke er noe særlige kreative navn... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Sånne her blir jeg lei meg av: Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Min koselige guild har fint navn xD Noobs of Norway Får alltid spørsmål om vi er noobs ect... pluss etter den tid, har det dukket opp uendelig med 'of norway' guilder Men men... valgte navnet fordi vi ikke tar oss så høytidelig.. xn kicket alle fra gammelguilden, så måtte jo samle gjengen xD Det er trist.. når man blir for høyt på strå... til noe så latterlig som guild navn og tabard <--- hva skal folk med tabard. jeg laget en turkis med sommerfuggel på siden folk klaget slik på tabardn vår.. ja, på pur faen. men da sa de den var PEN! WTF? bort med den xD Kommer ikke på noen skikkelig merkelig/rare/dårlige guild navn atm. Men skal holde utgikk. Men husk da folk, mange guild navn er ment som en spøk... ikke ta alt like alvorlig Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Møtte en alliance premade i EotS en gang, alle var fra guilden "Premade". :> Lenke til kommentar
Bollehamster Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Da jeg var GM på en privat server, lagde jeg en guild som het <I Are Pant> Første jeg gjorde når jeg logga på der var å si: I Are Pant! Og de som var lavere rank hermet=) Rankene var; Boxer, Shorts, Jeans og en til jeg ikke husker. GM stillingen var Ivaffal He Are Pant. Så det ble He Are Pant of I Are Pant =) Noen andre bra navn er Dark Moon Exiled og Death May Cry. De var alliance og horde på den serveren. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 "Up your Azeroth" er et loitt morsomt navn CrUnKeD er litt merkelig men littt tøft. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 <DooM of Justice>. Elsk. 8997738[/snapback] Ja fy faen! De folka der hater eg. Godt me har Draum Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Var med i en norsk guild engang i lvl 20-30 Norske N I S S E R Lenke til kommentar
Jalla12345 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det beste er Assassination Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det beste er Assassination 9004363[/snapback] Nei. For å være ærlig så er det sånn "oppbrukt" guildnavn, som bortimot alle servere har/har hatt, og det begynner å bli kjedelig. Imo, orginale navn = gode navn. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) <OMG lazers pew pew pew> Måtte neste le da jeg så dette. Goddamn latterlig. Endret 5. juli 2007 av Rampage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå