Gjest medlem-77217 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hunting Clan (Denne suger virkelig) Elite Wikings (Auda, Elite Vikings iallefall) WepwndyouBIGtime (sikkert... ) Ihateorcs (huff) Hell Team (bedre en "Elite Wikings") Form Russia Whit Love (If you can't fight em, join em) Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 digger guildnavn som følger navnet til charen type: <And the wheelies> og <May contain Nuts> også er jeg svak for <Up for adoption> med rosa tabard med hjerte på, transferguild som eksisterte i ca 2 uker på Dragonblight Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Så et finfint guildnavn i dag: "when the fat kid attacks" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Så et finfint guildnavn i dag: "when the fat kid attacks" 8896270[/snapback] Hahahaha! Genial! Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) synes "want buff" er bra har aldri sett noen uten en buff som var i den guilden oppløstnå da:P så det blir slike: Ladora ganske stilig <want buff> Endret 20. juni 2007 av nomadeppl Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Nå skal jeg være litt klisjé her da, men... Nihilum som er latinsk for Gud mener jeg å ha lest et sted. Fæle navn er sånne som WORLD OF WARCRAFT GODS. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Var med i en liten guild som het <GetIntheVanIGotCandy> med noe venner. Vet ikke om man kan si det er bra, eller bare ufyselig perverst xD Kanskje begge deler : ) Lenke til kommentar
ByS0 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Nå skal jeg være litt klisjé her da, men... Nihilum som er latinsk for Gud mener jeg å ha lest et sted. 8897317[/snapback] Nihilium = Nothing I følge: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Latin - English Men navn som Backstabz og Plzgoldz huff... Endret 20. juni 2007 av ByS0 Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Stemmer det, i latinordboka mi står det nihil = nothing. Nihilum er vel når du bruker det som pronomen i enkelte kasus. EDIT: Flere edits, sto på latin i går, så har starta formateringen av den kunnskapen. Endret 20. juni 2007 av Quicko Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Uansett guildnavn er det værste jeg ser guildnavn skrevet med bare store bokstaver. Snakk om attentionwhores. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Hm... Daså... *SkifteMening* Eden Aurora og Mindblast, du må se medlemmene først tenker jeg.. På den siste der. Endret 20. juni 2007 av Deminust Lenke til kommentar
cFc Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Lakeshire Defenders.. Min forrige guild etter at GM hadde bannet leaderen for tre døgn og skiftet navnet fra Jihad Fighters. Lenke til kommentar
ByS0 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Lakeshire Defenders.. Min forrige guild etter at GM hadde bannet leaderen for tre døgn og skiftet navnet fra Jihad Fighters. 8906311[/snapback] Sier seg jo selv at den Guilden måtte få skiftet navn Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Elendige navn som jeg ser til stadighet, og som irriterer meg like mye hver gang: POLSKI SZWADRON M E R C S BLOOD KINGS FROM HELL THE BLOOD KILLERS (tror jeg det var det het) + Absolutt ALLE guildnavn som bruker FULL CAPS LOCK eller erstatter "s" med "z". Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Elendige navn som jeg ser til stadighet, og som irriterer meg like mye hver gang:POLSKI SZWADRON M E R C S BLOOD KINGS FROM HELL THE BLOOD KILLERS (tror jeg det var det het) + Absolutt ALLE guildnavn som bruker FULL CAPS LOCK eller erstatter "s" med "z". 8908846[/snapback] mhm!. "The blodd killers from hell" er det en guild som heter på min server. Det er så sinnsykt fantasiløst, og ikke minst jalla! Lenke til kommentar
cFc Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Lakeshire Defenders.. Min forrige guild etter at GM hadde bannet leaderen for tre døgn og skiftet navnet fra Jihad Fighters. 8906311[/snapback] Sier seg jo selv at den Guilden måtte få skiftet navn 8908652[/snapback] Men guilder med navn som inneholder crusade eller faktisk ting inni spillet som inneholder crusade er lov? Idiotisk og pk. Lenke til kommentar
ByS0 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Lakeshire Defenders.. Min forrige guild etter at GM hadde bannet leaderen for tre døgn og skiftet navnet fra Jihad Fighters. 8906311[/snapback] Sier seg jo selv at den Guilden måtte få skiftet navn 8908652[/snapback] Men guilder med navn som inneholder crusade eller faktisk ting inni spillet som inneholder crusade er lov? Idiotisk og pk. 8912298[/snapback] Spørs om folk har whina te GM's. Vet aldri om de mener Jihad er støtende. Og da hopper blizzard med en gang med Banne knappen. Husker det var en på Kazzak som hadde bare funnet på noe. Så fikk han navnet bannet sånn 1.5 år etter char creation fordi det var vist en nazist by i Frankrike under andre verdenskrig, eller noe. Noe som han ikke viste. Edit: Pluss expasion heter jo the Burning Crusade. Så jeg tror de er mer liberal mot det... vet ikke Endret 21. juni 2007 av ByS0 Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Scandinavian Sluts var det en guild som het. Måtte skifte navn. Det blei "*Guild Leder navn her*'s guild" Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Beste: Element of Darkness Fires of Heaven The Usual Suspects Genesis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå