Skosåle Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 <emo> Beste guildnavnet da. Med guild master rank som "Cut Master" o.l, morsom Spillte i en guild når jeg var low lvl på Dragonmaw som het "Fisters of Norway". Så for en stund siden lagde jeg en low lvl guild på Deathwing ved samme navn, men neida, da måtte vi rename. Det var en trist dag. sad.gif 8767737[/snapback] Haha!. Cut master var jo bare genialt! "Fisters of norway"? Det var jo bare grisette! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Raidguildet jeg var med i disbandet og formet under et annet navn med de mest voksne medlemmene, <Path of Wreckage>. Ikke lenge etter så jeg en av de som ikke fikk invitasjonen, guildnavn <path of werckage is gay>. Jeg tror guildmasteren fikk en tredagers for den kort tid etter. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Huh, disbandet Leffy Legion of Arcaus? For å bli kvitt barna? Tøft. Så forresten en paladin i dag fra guilden: "SWEDISH HEROES". Ble noen corpseruns på han, ja. Endret 3. juni 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Jess. Vi er reformet under Foucault's jernhånd. Edit: Møtte på samme fyr igjen, de har visstnok blitt disbandet på grunn av drama. Åh, herlige ironien. Endret 3. juni 2007 av Xeenon_ Lenke til kommentar
Beerian Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Noen guilder har liten fantasi når det gjelder navn , men det finnes også mange orginale og bra navn der ute ! Selv liker jeg korte navn på guilds slik som : Ruin , Exiles , Focus , Asylum og Mortalis. Et eksempler på guild navn som skaffet en spiller konto ban på ED er : I have Candy get in the wan Endret 4. juni 2007 av Beerian Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Noen guilder har liten fantasi når det gjelder navn , men det finnes også mange orginale og bra navn der ute ! Selv liker jeg korte navn på guilds slik som : Ruin , Exiles , Focus , Asylum og Mortalis. Et eksempler på guild navn som skaffet en spiller konto ban på ED er : I have Candy get in the Wan 8778565[/snapback] Get in the wan? Er forresten ikke lov med bilder i signaturen her heller... Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Er nesten sikker på at jeg har en alt på en server. Guilden heter "wish my server was up" og har 500 medlemmer. Akkurat det guild navnet er det mange av på forskjellige realms. Beste Guild navnet imo er <sin> enkelt og greit Værste er sånna dustete <dragonslayers of norway> osv Endret 4. juni 2007 av vetle Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) "Lucky Strike", er et bra navn! Endret 4. juni 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 "Lucky Strike", er et bra navn! 8779882[/snapback] den mest hovne og overlegne rogue twinken jeg noen gang har møtt heter Luckystrike... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 "Lucky Strike", er et bra navn! 8779882[/snapback] den mest hovne og overlegne rogue twinken jeg noen gang har møtt heter Luckystrike... 8779912[/snapback] De fleste roguer er sånn! Men, til guild navn så syns jeg det er bra! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Du, pass deg. Edit: Fjerne quotes. Endret 4. juni 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 "Lucky Strike", er et bra navn! 8779882[/snapback] den mest hovne og overlegne rogue twinken jeg noen gang har møtt heter Luckystrike... 8779912[/snapback] De fleste roguer er sånn! Men, til guild navn så syns jeg det er bra! 8779935[/snapback] Du, pass deg. 8779958[/snapback] sorry hehe Lenke til kommentar
Prey Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Beste: <Origin> på Vashj. Synes det var litt kult IRL venn var med i den en gang. Verste: <I PEE IN MOONWELLS> Tragisk Endret 4. juni 2007 av dezi Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Synes <We Pee in Moonwels> var ganske gøy, flirte når jeg så en fra den. Tiss, bæsj, promp. Tihi. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 <No Name> Raiding guild som en gang i tiden var på Bloodfeather. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Så en kar fra en guild som het "Gms stole our guild name" Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 et av de bedre guilda på serveren min heter Caelum, enkelt og greit, liker det:) Verste er vel alle Crusader guild, som kommer etter BC...skal være litt stil over guild navnet syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå