Akira Kurosawa Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Husket en guild som het: the best holy warriors Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Guilds jeg har vært med i. Ingen har spesielt dårlige navn. Holy Warriors Sanguis Pactum Dura Nessecitas (husker ikke helt stavelse) Augury Asylum (nåværende) Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 <I PVP IRL> 8730130[/snapback] LOL.. genial :!: Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 er ganske sikker på at jeg har sett et par folk engang i en guild kalt <rævkjørte nordmenn> på Bladefist. regner med at den guilden er oppløst nå Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Så en gang et guild som het "Fighters from Norway" :!: Får det ikke verre ass :!: Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Darkness of Norway. :> Guilden har forøvrig 312 medlemmer, men bare to på lvl70. Guildmaster er, ikke overraskende, en night elf hunter med ordet "hunter" i navnet. Må også nevnes at begge lvl70 medlemmene er huntere. Endret 31. mai 2007 av TomFu Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Spiller med en fra en guild som heter "Manlig vãnskap" i zf nå Genialt :!: Endret 31. mai 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Er et norsk guild på Burning Blade som heter "Team Aylar" Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Om det ikke har blitt nevnt (gidder ikke lese 32 sider med guildnavn); På Magtheridon starta et guild med den klingende navnet <OMG KITTENS MEW MEW> en dag på alliance. Et par dager senere dukka følgende guild opp på Horde; <OMG SHARKS CHEW CHEW> .. syns det var litt moro. <Elitist Jerks> klinger jo også. <Blackfathom Downs Syndrome> lo jeg godt av. Av de rarere jeg har sett ... <Valley t for Major City> <- ? Og ellers misliker jeg fullstendig humor / fantasiløst skrap som <Nordic Elites>, <The Dutch Crew>, <OMEGA RAIDING ALLIANCE> ... ogsåvidere. Endret 2. juni 2007 av stonebro Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 "THE BLOOD KILLERS FROM HELL" 8748748[/snapback] Så sinnsykt harry!! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) drepte nettop en hunter med guild navnet "Is an EMO kid" skrev feil først. Endret 2. juni 2007 av RostaD Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 <KLANG KLANG SWORDATTACK> <POKE POKE POLEARMATTACK> <CLACK CLACK CLAWATTACK> Grim Batol, Horde Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Om det ikke har blitt nevnt (gidder ikke lese 32 sider med guildnavn); På Magtheridon starta et guild med den klingende navnet <OMG KITTENS MEW MEW> en dag på alliance. Et par dager senere dukka følgende guild opp på Horde; <OMG SHARKS CHEW CHEW> .. syns det var litt moro. <Elitist Jerks> klinger jo også. <Blackfathom Downs Syndrome> lo jeg godt av. Av de rarere jeg har sett ... <Valley t for Major City> <- ? Og ellers misliker jeg fullstendig humor / fantasiløst skrap som <Nordic Elites>, <The Dutch Crew>, <OMEGA RAIDING ALLIANCE> ... ogsåvidere. 8765231[/snapback] Hvilken server spiller du på? Er den som heter Valley t for Major City på Stormrage, Horde hvertfall. Skjønte ikke det gnavnet jeg hvertfall Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 <emo> Beste guildnavnet da. Med guild master rank som "Cut Master" o.l, morsom Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Min favoritt er såklart <We All Love Drtroll>. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 <emo> Beste guildnavnet da. Med guild master rank som "Cut Master" o.l, morsom 8767737[/snapback] Emo er laveste rank i guilden jeg lagde til alten min Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Spillte i en guild når jeg var low lvl på Dragonmaw som het "Fisters of Norway". Så for en stund siden lagde jeg en low lvl guild på Deathwing ved samme navn, men neida, da måtte vi rename. Det var en trist dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå