nabbskall Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Nå er det ikke akkurat klaner på Bnet denne tråden handler om. 8509731[/snapback] Den er på wow også btw Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Så nettop et Alliance guild. Det het Best Friends. Ikke rart det? Jeg går videre. Jeg så det ved at det var to female night elves som hadde hver sin kanin og flirte av hverandre. Antar det var kun de to som var i guildet. De var ganske hyggelige og. De fulgte etter meg og sånt. Den ene het Redrose den andre het Rosered. Endret 1. mai 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Så nettop et Alliance guild. Det het Best Friends. Ikke rart det? Jeg går videre. Jeg så det ved at det var to female night elves som hadde hver sin kanin og flirte av hverandre. Antar det var kun de to som var i guildet. De var ganske hyggelige og. De fulgte etter meg og sånt. Den ene het Redrose den andre het Rosered. 8514290[/snapback] Hahahaha! Noen kjeder seg Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Er med i en lvl 40+ guild med navnet: Vi Menn Er litt rart når de fleste av oss er en gjen fjortisser.. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Noen som har fått meg til å le må være < Gutta på Skauen > < Slosskampgjengen > 8505963[/snapback] Er mange "Gutta på *" guilds på Bloodfeather har jeg merket. Utrolig dårlige navn. Er selv med i "Death and Destruction" for tiden. Ganske klisjé, men stilig. Lenke til kommentar
Beer_Bottle_Joe Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Gadd ikke lese alle 30 sidene så jeg sier bare den jeg er med i og den har vel en av de verste (men også artigste) navnene selv om et lite smil kommer frem når jeg tenker på det: SPOILED TAUREN MILK Enjoy alle sammen fikk en gang en fyr inn i guilden som var så utrloig glad for å ha funnet en guild med en god del mer enn 20 medlemmer, responsen han fikk av guildlederen var faktisk "Dude, why the fuck are you so happy being in a guild were the names sounds likes something that is squized of a cows ass?!" Spoiled tauren milk ftw folkens. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 drepte nettop en warlock på bloodfeather (som lagger noe jævlig for tiden) som var i guilden <Dissconneted from server> Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 <fiskepinnar from behind> en guild på stormreaver EU Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Finner ikke bedre enn <Ole Gunnar Soulshard> altså! Posta før, men må sies igjen og igjen. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 spiller i guild som heter Origin på Earthen Ring, ganske bra navn, syntes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Silvermoon EU: <The Knight of Ally>, herlig navn og har aldri møtt en ok spiller derfra. Muligens fordi lederen whisprer alle som ikke har en guild og ginviterer asap? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Guildet mitt på en alt på zenedar: LF endgame guild b is my favorit letter Noen av de beste: Stature Of The Gods East Dragon Morticians Lenke til kommentar
Chiraen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Dårlige -------- Alliance Defenders Heroes of the Alliance Alliance Kings Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 er med i en dwarf RP guild med navn: Dwarven Rifle Squad Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Verste må vært Glory Alliance. Var en 42 paladin som spammet kanalene om å bli med den. Han var en total idiot. Jeg lagde mange level 1 alts som fikk bli med i guildet, han godtok alt. Ikke sparket han de level 1 altene mine. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det morsomste med X-realm BG er å kikke på guildnavn man tumler borti. Fordagen så jeg noen som beina rundt med: <At Least We Have Stables> Humringsverdig... Lenke til kommentar
Lomper Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 hehe ja det er mange gode guild navn, og SELFØLGELIG mange dårlige. Gode jeg kommer på i farta: -The Dark Embrace -Furious -WTF RANK FORTEEN ITAMZ -KKTHXBAI Dårlig (definitivt): -Gods return -Lightning Knights -VoD (Vegard og Daniel) (HAHA Imo) -Secret Service Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Svenska Kötbullar var vel litt morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå