Rookie_NO Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Liker selv vårt guildnavn, Escapism. Passe navn på et sted du kan gå for å komme unna hverdagen litt... Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Tøff i Pysjamas var rått da! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hva med "Shows no Mercy" da? Så blir det slik: Khantar <Shows no Mercy> Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hah, jeg så nettopp "Darkness of Norway", et alliance guild på Bloodfeather, jeg er horde. Han fyren jagde meg gjennom hele Moonglade. Endret 20. februar 2007 av TomFu Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 <Sapped girls don't say no> begynner å bli veldig irriterende Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 <Borat for President> dere kan selv gjette om det er dårlig eller bra, ehem ;p Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hah, jeg så nettopp "Darkness of Norway", et alliance guild på Bloodfeather, jeg er horde. Han fyren jagde meg gjennom hele Moonglade. 7987140[/snapback] Når jeg ser andre norske motspillere - som er lavere level enn meg - så pleier jeg å hjelpe de å grinde en liten stund! Guildet vårt på Zenedar er forresten skandinvaisk (for det meste norsk) og heter Nordic Fusion! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hah, jeg så nettopp "Darkness of Norway", et alliance guild på Bloodfeather, jeg er horde. Han fyren jagde meg gjennom hele Moonglade. 7987140[/snapback] Når jeg ser andre norske motspillere - som er lavere level enn meg - så pleier jeg å hjelpe de å grinde en liten stund! Guildet vårt på Zenedar er forresten skandinvaisk (for det meste norsk) og heter Nordic Fusion! 7987986[/snapback] Kjempekult. Skal ikke påstå at jeg liker slike guildnavn. Jeg og en venn på Sylvanas har en "guild", mer et chatterom for de som skulle ønske det, som heter Drøm. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Chacherio <Dungeon Cleaning Service> haha. verste> guild of dragon eller noe sont driit Lenke til kommentar
Irons Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Vi har en enslig liten lvl 1 gnome på servern vår som er med i guildet <Shady dealers> Gamle guildet som var irl venner og bekjente var <Monkey Island> men når vi skulle starte litt mer seriøst blei det <Credendum> Lenke til kommentar
Erikdyrr Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Beste: Completely Different Verste: Norwegian Alliance (Hater sånne guild navn). Oo du spiller på sylvanas Beste jeg har sett er Cake or Death Endret 21. februar 2007 av Erikdyrr Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 <Kamuflasjefylla> - Dentarg. Jeg så, jeg lo. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) . Endret 19. november 2018 av user156890 Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Så nettopp en horde i STV som var i guilden <Legendariske Danmark>. Imo, sånt er utrolig dårlig. Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) <Barry White Elite Guards> Hehe.. det var humor det.. hehe Endret 27. februar 2007 av Brakballe Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Beste er vel Endurance Var med i den før jeg slutta... små spiller litt enda men ikke mer en 30 min dagen så har leava for lengst, de trengte meg ikke uansett Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg var med i Nexus på sylvanas før jeg slutta å spille... synes det var greit guild navn... men var ikke like bra da jeg så at et buss firma het det i Oslo... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Skal vi se, gode gamle guild navn: Curse Nilbog (svensker men kan jo ikke holdet det mot de, og ja, det er goblin baklengs) Nos al Malus (eller noe, forkortet til nam, min gamle guild) Fluffy ninja kittens Strangers with candy We survived barrens chat Dårlige? DON'T CALL ME mate MATE swedish kings nordic vikings who is orgimmar? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Skal vi se, gode gamle guild navn: Curse Nilbog (svensker men kan jo ikke holdet det mot de, og ja, det er goblin baklengs) Nos al Malus (eller noe, forkortet til nam, min gamle guild) Fluffy ninja kittens Strangers with candy We survived barrens chat Dårlige? DON'T CALL ME mate MATE swedish kings nordic vikings who is orgimmar? 8044154[/snapback] Bra, siden dem ikke engang har skrevet Orgrimmar riktig. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 vel, jeg mener å huske de hadde den skriveleifen inne. Men kan ikke sjekke når jeg er på høyskolen Tror det er noe "rouge" istedefor rogue greie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå