Kombat-Kaare Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Hva som er best og verst...ZOMGKITTENSMEWMEWMEW fikk meg iallefall til å le første gangen ^^ 7851882[/snapback] Hva faen er så morsomt med det navnet? Blir heller flau jeg, flau av alle nerdene der ute som synes det er morsomt.. :S Endret 19. februar 2007 av Kombat-Kaare Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hva som er best og verst...ZOMGKITTENSMEWMEWMEW fikk meg iallefall til å le første gangen ^^ 7851882[/snapback] Hva faen er så morsomt med det navnet? Blir heller flau jeg, flau av alle nerdene der ute som synes det er morsomt.. :S 7975695[/snapback] Ja for vi har alle samme humor Jeg blir flau over at du blir flau av "nerdene" som synes dette var morsomt. Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 vet ikke om dette er bra eller dårlig: TRØNDERSKKARSKDREKKARLAG bare folk fra nord-røndelag der. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Likte Trønder Bataljonen som jeg så en gang i AV bedre. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hva som er best og verst...ZOMGKITTENSMEWMEWMEW fikk meg iallefall til å le første gangen ^^ 7851882[/snapback] Hva faen er så morsomt med det navnet? Blir heller flau jeg, flau av alle nerdene der ute som synes det er morsomt.. :S 7975695[/snapback] Ja for vi har alle samme humor Jeg blir flau over at du blir flau av "nerdene" som synes dette var morsomt. 7975935[/snapback] Fortell meg humoren i det da. For jeg ser den ærlig talt ikke.. Lenke til kommentar
hds Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Enig med Kombat-Kåre, har ikke trekt på smilebandene av noen av de "morsome" guild-navnene som er nevnt. Og det er faktisk "nerde-humor". Warcraft-humor er kanskje mer passende siden ingen som verken har spilt wow eller wc ler av disse navnene. Flame meg så mye dere vil. Gode guildnavn: Storm, enkelt å huske Anatolia Dust'N'Bones Sikkert noen fler, men nå skal jeg hjem fra jobb så nå har ikke tid til å komme på fler. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Dårlige guildnavn imo er guild der det står (Nasjonalitet) Heroes osv. F.eks Norske Helter, Norske Vikinger, Skandinaviske barbarer osv. Forbanna tull hele dritten. Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Dårlige guildnavn imo er guild der det står (Nasjonalitet) Heroes osv.F.eks Norske Helter, Norske Vikinger, Skandinaviske barbarer osv. Forbanna tull hele dritten. 7977180[/snapback] Helt enig der, mye bedre med et naturlig navn som passer inn i resten av spillet. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Fortell meg humoren i det da.For jeg ser den ærlig talt ikke.. 7976174[/snapback] Folk som liker usaklig og dum humor vil vel trekke på smilebåndet. "Så dårlig at det er bra" etc. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Horde guild på Darksorrow som heter 'Moo', småmorsomt. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Siden det går sport i å nevne sitt eget Fat chicks dig me Et annet navn som jeg lo litt av her om dagen var "Mandal Politikammer" Endret 19. februar 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hva som er best og verst...ZOMGKITTENSMEWMEWMEW fikk meg iallefall til å le første gangen ^^ 7851882[/snapback] Hva faen er så morsomt med det navnet? Blir heller flau jeg, flau av alle nerdene der ute som synes det er morsomt.. :S Enig der, bleiestadiet. Men det er mulig at det er der alle fjortisene er nå for tida. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 <REROLLPVEKTHXDIE> Jeg gliste litt når jeg så dette guildnavnet ettersom det apelerte til den indre gankern i meg <the dark side> muligens en av de fantasiløse navnene jeg har sett dårligste: 90% av de som slo opp i en latin ordbok når de fant fram til guildnavnet sitt. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 <REROLLPVEKTHXDIE> Jeg gliste litt når jeg så dette guildnavnet ettersom det apelerte til den indre gankern i meg 7981918[/snapback] Den var jo ganske bra da Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Siden det går sport i å nevne sitt eget Fat chicks dig me 7977564[/snapback] Slenger meg på med mitt enmanns alt-guild: Mystery Meat Lenke til kommentar
Aleex89 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Likte Trønder Bataljonen som jeg så en gang i AV bedre. Hehe, den var jeg med i en gang for ei god stund siden ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Liker ikke navn som "Norwegian Guardians", "Defenders of the Horde" osv :/ Men lo litt når jeg så et guild som het "One man clan", så var det 4 medlemmer. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg heter Ernasolberg jeg.. men er ikke med i noe guild. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Fornøgd med guild namnet til mitt guild: The Relentless. Lenke til kommentar
Aleex89 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 jeg er med i No Nonsense ;b helt greit guild navn spør du meg.. dårligere versjoner er de derre Alliance of Norway osv.. Vi har også Chuck Norris Fanclub (CNF) som faktisk har cleara Karazhan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå