wise™ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 De beste må jo bli noen orginale, kule, eller rett-og-slett bare bra: Borked, The Axemen, Numen, Apotheosis. De dårlige er jo sånne helt utrolig lame, eller bare dårlige: Gnavne Gamle Mænd, DKDK, The Danish Force, The Danish Fighters etc. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 minner meg om noen guild navn hos oss: gnomehumpers pewpew your grandma is my epicmount også har du de litt mer "normale" som Drama, Three crowns, UNIVERSE, Shadow Apocalypse osv.. Spiller på Burning Blade btw 7535171[/snapback] den var jo genial da Lenke til kommentar
Andersios Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 En guild som bare bestod av Draenei Kalt: <Gnomes On Steroids> Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Dårlige = Tinemeieri og slike syns jeg ofte bare er idiotiske, Greie = som f.eks nettsider som vil ha egen guild eks. blablabla.no Kule = syns det er kult vis folk finner på ting som "Thrall's finest" er selv med i "syre" Lenke til kommentar
Burg Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 eBayed <3 Horde twink guild, husker ikke servern. Synes den er ganske bra Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Beste navnene fra min server: ZOMGKITTENSMEWMEWMEW UberPUG (akkurat hva det høres ut som, PUG som tok hele BWL og iallefall halve AQ40) Team Awsome Kayly and Zhing Deeprun Pest Control The Bunny Clan this name is taken Strawberry Tigers The Toothless Donkeys Hells Grannies Hva som er best og verst... ZOMGKITTENSMEWMEWMEW fikk meg iallefall til å le første gangen ^^ Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Så en guild i dag som het "i ken dps liek chuck PEW PEW". Fikk meg til å trekke på smilebåndene , så vet ikke om jeg skal kalle det et godt eller dårlig navn. Lenke til kommentar
Lysestaken Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Kom på at jeg hadde sett et bilde (vet ikke hvilken server). Uansett: Easy-Company må være det BESTE guildnavnet i hele den utrolige store verden. Og Paradoks... Men Easy-Company er best! =D Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Guilden min heter Augury Asylum. Jeg liker det navnet ganske godt! Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Så en guild i dag som het "i ken dps liek chuck PEW PEW".Fikk meg til å trekke på smilebåndene , så vet ikke om jeg skal kalle det et godt eller dårlig navn. 7853020[/snapback] På The Maelstrom? Lenke til kommentar
Veta Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Guilden jeg er i nå heter: <Ctrl Alt Elites> Edit: forresten.. Jeg ble drept av en warlock som var med i guilden <Østkyst Hustlers> Endret 17. februar 2007 av Veta Lenke til kommentar
elmanos Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Dårlige: -Pok e Mon -Gank me I am famous -omg whelps Brae: -Filth -A few good men -OCM -Agnus Dei Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 beste guildnavnene jeg har vært borti: Soldiers Of Light -> Hardcore Guild på Thunderhorn Aurora Borelais (betyr: nordlys) -> Kjempeguild på Daggerspine Plague Reloaded -> Trivelig Raiding Guild På thunderhorn Core Horde -> Første hardcore-horde-guild på Thunderhorn. Lenke til kommentar
haades Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Guilden jeg er i nå heter: <Ctrl Alt Elites> Edit: forresten.. Jeg ble drept av en warlock som var med i guilden <Østkyst Hustlers> 7963751[/snapback] på al'akir? :o Lenke til kommentar
Hasselnøtta Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Har spelt mest på emeriss og sunstrider: Hot: Error (twink guilden min) Method RA (Raging Alcoholics) Nightmare on Orc street Not: Knights of Emeriss Adriatics Pirates The Elite Blood Elfs Men det absolutt beste må jo vere "World of SWEcraft" Endret 18. februar 2007 av Game Master Lenke til kommentar
Hasselnøtta Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 eBayed <3 Horde twink guild, husker ikke servern.Synes den er ganske bra 7851773[/snapback] Sunstrider Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Dårlige:-Pok e Mon 7968324[/snapback] Hva med Poke your mom? (ja, jeg har lite å finne på nå) Lenke til kommentar
Veta Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Guilden jeg er i nå heter: <Ctrl Alt Elites> Edit: forresten.. Jeg ble drept av en warlock som var med i guilden <Østkyst Hustlers> 7963751[/snapback] på al'akir? :o 7968554[/snapback] Ja, på Lag'akir. Lenke til kommentar
elmanos Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Kom på at jeg hadde sett et bilde (vet ikke hvilken server).Uansett: Easy-Company må være det BESTE guildnavnet i hele den utrolige store verden. Og Paradoks... Men Easy-Company er best! =D 7857033[/snapback] Tarren Mill er den Guilden på. samme som meg! Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Beste navnene fra min server: ZOMGKITTENSMEWMEWMEW UberPUG (akkurat hva det høres ut som, PUG som tok hele BWL og iallefall halve AQ40) Team Awsome Kayly and Zhing Deeprun Pest Control The Bunny Clan this name is taken Strawberry Tigers The Toothless Donkeys Hells Grannies Hva som er best og verst... ZOMGKITTENSMEWMEWMEW fikk meg iallefall til å le første gangen ^^ 7851882[/snapback] La meg gjette villt. Aggramar ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå