Lysestaken Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Beste: Paradigma (Terenas) Held Hostile (Neptulon) Scream(s?) (Neptulon) Jelly Donuts (Neptulon) BEEP BEEP I'M A JEEP (Neptulon. Eneste unntat med store bokstaver.) Ett ords navn, eller noe som faktisk "betyr" noe. Dårlige: Norske Nisser (Neptulon. Genialt navn, men liker ikke lands navn i guildnavnet.) Order of Bulgaria, DK, Nordiske Vikinger, osv... ja, alt med stedsnavn. ALT SOM STÅR MED STOREBOKSTAVER. Detsomstårtettsammen Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) In doubt AFK out er jo det beste guild navnet AFK out /Silvermoon EU Endret 24. januar 2007 av MadsFN Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Beste: Paradigma (Terenas) Held Hostile (Neptulon) Scream(s?) (Neptulon) Jelly Donuts (Neptulon) BEEP BEEP I'M A JEEP (Neptulon. Eneste unntat med store bokstaver.) Ett ords navn, eller noe som faktisk "betyr" noe. Dårlige: Norske Nisser (Neptulon. Genialt navn, men liker ikke lands navn i guildnavnet.) Order of Bulgaria, DK, Nordiske Vikinger, osv... ja, alt med stedsnavn. ALT SOM STÅR MED STOREBOKSTAVER. Detsomstårtettsammen 7791006[/snapback] Norske Nisser var jo best av de der imo Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Dårlige: <wating for wiolence> <prepare to death> og alle andre guildnavn som er stavet feil og bruker z istedenfor s. Bra: <Sapped girls dont say no> <Loco Kodo> <Bad Mojo> Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 no offence om noen på trollbane leser dette: >THE GRASS FOUNDATION< >In Hoc Signo Vinces< >Papa Hordes< >Guild of Danish elites< (værste noobene ever) >Drunk and Lazy< >Newton Elitez< >Veni Vidi Vici< >Backstabbing ninja ltd< de fleste av guildene har også en "junior guild". trist? ja 7534465[/snapback] Guildet til onkelen min het/heter Veni Vidi Vicious, det syns jeg er tøft. Guildene jeg har vært med i het The Sacred Circle og The Hidden Tree, noe jeg synes var kjempebra. I tillegg var det masse andre tøffe guildnavn, men jeg vil tørre å påstå at på en RP-server er de ofte mer gjennomtenkt i forhold til hva meninga med guildet er i forhold til PvP/PvE-servere der det etter min oppfatning er mer vanlig med 1337speak i guildnavn o.l. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 <The Shadow Council> syntes jeg var meget pent navn så lenge det varte.. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Beste: Hellion, DUSK, Phoenix Renegades Dårlige: Har ikke peiling. Finnes så mange. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 <...and two stealthed rogues> synes jeg er genialt Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 "Vita" er latinsk for "liv"."Luna" er latinsk for "måne". 7695846[/snapback] Mulig "luna" blir satt i forbindelse med "gal" også, som i lunatic. Som på engelsk da ville bli "crazy life". 7695863[/snapback] Lunatic betyr "månesyk", dvs. humøret blir styrt av månens faser. Derav også det norske ordet "lunefull", full av månen -> humørsyk. Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Dårlige som jeg har sett: Danske Dampbørn Noen morsomme: Finding Emo Titanic Swim Team Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 min guild heter ninjadolph dojo :=) liker det jeg :=) Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Guilden min heter <Obscure Legion> Hva synes dere om det navnet? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Guilden til noen kompiser og meg <Dysltic Defnders> (Ja skrivefeilene er med vilje:P) Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) <Den Okkulte Krets> skal guildet mitt hete. edit: endra litt Endret 26. januar 2007 av empatiy Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Synergy (Horde daggerspine) Genialt navn som passer til guild. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hadde tenkt å starte en skikkelig rip-off <Gnome stole my bike> guild, kalt <Draenei stole my spaceship>. Men skal prøve å joine <Einherjaren> eller noe sånt, et bra norsk guild på Bloodfeather. (har ikke peiling på hvordan det skrives, bare hørt navnet muntlig). Lenke til kommentar
redsword Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 det beste på min server må vel være Eternity å Succession. husker ikke helt hva de ekstremt dårlige guild navnene var å når jeg sier ekstremt så mener jeg EKSTREMT dårlige! Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Morsomste; "Den ariske rase" Dårligste; "The Norwegian Alliance" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 det beste på min server må vel være Eternity å Succession. husker ikke helt hva de ekstremt dårlige guild navnene var å når jeg sier ekstremt så mener jeg EKSTREMT dårlige! 7804105[/snapback] la meg gjette.. du spiller på Outland?? (servern ) Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Folk må være enige i at <Echo> er dårlig? GM der for øyeblikket, men vil gjerne eie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå