yuo are smart Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 <Grand Theft Kodo> var artig helt til alle serverne fikk en guild som heter det. Mao, uoriginalt = kjedelig. <Naga Stole my Bike> Bezt i tezt! Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg har ikke sett det selv, men jeg så det på et annet forum. Guildet var noe slikt som: Gankers and Wankers Genialt 7606564[/snapback] Sinnsykt genialt navn Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 rofla så jævlig hardt når jeg så en gammel kompis hadde joine <Manipulated Nolifers> på Eonar, hahahahah... Beste noen gang. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 så en gnome guild som het <PEW PEW I eat hamsters> ^^ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Sukk My Gnoam er et av de mer festlige jeg har sett :] Lenke til kommentar
Verg Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 The Brotherhood of light. Beste guild og guildnavn ever. Lenke til kommentar
marcen Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) "SWORD ATTACK KLANG KLANG" 7534410[/snapback] Det var vel faktisk "PEWPEWLAZERATTACK" som ble renamet av en GM til "KLANGKLANGSWORDATTAK" <Naga Stole my Bike> Bezt i tezt! 7609900[/snapback] <Paladin Stole my Bike> = win Endret 31. desember 2006 av marcen Lenke til kommentar
Løve Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Rundt juletider har det dukka opp en Alliance guild på Sylvanas som heter "The Sweet Christmas"... det er jo helt WTF... det har ingen mening eller noe. Jeg hater den guilden. Lenke til kommentar
andiss Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Bra <Evolution> Dessverre er jeg i denne dritt guilden... (Sylvanas) <Serenity> Gamle guilden min, bra guild, men shitty navn. <impulse> <Grand Theft Kodo> Skjønner ikke at dette er morsomt. 7604294[/snapback] Faen. Du spilte vel ikke på Grim batol ? Alliance? Pga har også vært i en guild som heter Serenity. OT : Beste "Gief RL", " I farm or family die ", og "IHAVECANDYGETINTHEVAN" Orker ikke nevne dårlige guild nicks, pga det fins jo 100000 av dem Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Skal lage guild og da tenker jeg på navnet "exanimalis". Blir kanskje litt klisjé da navnet er latinsk og betyr deadly, men jeg synes det er et kult navn. Er for tiden med i "Norwegian Dragons", ganske dårlig navn. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Min da? Legion Of doom :S Lenke til kommentar
Makri Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 På Ragnaros er det en n guild som heter <LOL i own> Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det desidert dårligste guildnavnet jeg har sett er <all instance is owned>. To mager i Tanaris som grinder på Southsea mobs, kommunikasjon med de er nytteløst. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Tragisk: The Beatles (WTF?!) Guardians of the Realms (Var faktisk den beste Guilden på serveren min ei stund, men dog, tragisk navn. Så faktisk et guild som het Heroes of WSG Samt Heroes of Gnomeregan og norwegian vikings... Rivals Huff... Stakkar... Bra: EzPz Obsidian Ascendancy Norwegian space Chickens Endret 2. januar 2007 av Kramstogen Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Beste: Thule, Sekten, Conspiracy Addicts. Værste: Sapped girls can`t say no, Dungeon cleaning service, Eyeball-empire. Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 hah! Alt-guilden min heter Ascendancy.. Jeg som lagde den - men vet ikke en gang hva det betyr Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Haha! Er du på Dentarg? I så fall eier dere Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 <Kill me and meet my main> Horde twink guild Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Haha! Er du på Dentarg? I så fall eier dere 7626380[/snapback] Er vel på Ragnaros dette her, og er nok en ALT guild som jeg sa.. Vi har drept van cleef! Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Liker Ophera Windfury og Crit happens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå