VikinGz Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Nå er julen nær... Og du ønsker kansje si god jul til noen du er glad i Om det er oss andre her på forumet, kjæreste, bestemor, venner eller andre så kan du si det her (vi må ha noen regler også) Regler *Denne tråden brukes KUN til Jule hilsener *Du kan nevne så mange du vill i denne god jul tråden *Bruk helst ett innlegg (altså viss du ikke greier å rediger så får du bruke flere) (si fra på pm om du vill andre regler skal brukes) Da ønsker jeg alle dere her på Diskusjon.no en god jul *ja det er sikkert noen skrivefeil her, jeg sliter med det og jobber med saken. Bare å si fra * Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 God Jul til alle på diskusjon.no God Jul til alle på Ås Vgs, og genrelt folk fra Ski/Ås, men ikke drøbak Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 God Jul til alle på forumet Åsså god jul til alle i familien min og alle jeg kjenner Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 God jul alle sammen:D Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 God jul, særskrivingsmonsteret. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Sorry, men denne tråden har aboslutt ikke noe mening, og har dermed ikke livets rett. Dette er rett og slett en telletråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg