frostbitten Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Interessant - til jeg leste dette: "Mozy currently requires Windows XP." Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Ser ut for meg som at det er unlimited lagringsplass. 50Gig har de brukt som eksempel for sammenligning med andre tjenester. Endret 20. desember 2006 av sozo Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Interessant - til jeg leste dette: "Mozy currently requires Windows XP." 7540227[/snapback] Jeg ser ikke helt problemet siden du har kunder til evig tid med 'bare' støtte for XP. Moro å se hvor sure linux (regner med det er det du sikter til) folk blir når det lanseres en tjeneste som utelukker dem Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg har da aldri vært sur. Er nå vel en ærlig sak at jeg vil drifte en slik tjeneste fra en terminal i Linux. Er det ikke? Hvem er "Linuxfolka", forresten? Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Hehe, sikta ikke personlig på deg. Men du må vel være enig i at det alltid kommer en Linux-misjonær på banen når det er noe MS diskusjoner eller en tjeneste som ikke støtter Linux. Linuxfolk er lit rare sånn. Linuxfolka er 'de andre' Endret 20. desember 2006 av Mozze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå