Gjest Slettet+3124 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har kjøpt en ny pc og med den så følger det med ett innløsningsskjema for Win Vista Home eller Premium (pc-en jeg kjøpte hadde Win Home installert). Jeg har nå oppgradert Windows i fra Home til Pro. Hva er lik versjon mellom Windows XP Pro og Windows Vista Premium / Ultimate? Fordi i utgangspunktet vil jeg selvfølgelig ha Ulitimate versjonen. Men jeg ønsker ikke å oppgradere "ned" i fra Pro til en lavere versjon! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Vista Ultimate er som navnet tilsier, den ulitmate versjonen. Absolutt alle funksjonene er inkludert her, BitLocker med mer. Vista Home Premium er en oppgradert versjon av Vista Home, som i tillegg har Media Center =) Jeg ville ha sammenlignet Ulitimate og Media Center Edition, ettersom du får alle de avanserte funksjonene i tillegg til Media Center. Vista Business er vel det som er nærmest Pro tror jeg, men jeg ville valgt Ultimate uansett hvis jeg kunne velge selv uten å måtte betale for det. Da er du sikker på at du får alt du trenger =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Er Vista Premium "spill" versjonen? Eller er det Ulitmate? Lenke til kommentar
remmm Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Etter hva jeg har hørt er Ultimate den versjonen som er mest tilrettelagt for spill, uten at jeg egentlig vet hva det innebærer. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Er vel Ultimate som er tilrettelagt for spill, men jeg tviler sterkt på at det er noen forskjell. Bortsett for de ultimate geeksa som bryr seg faen så mye om 1 FPS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå