Gå til innhold

Noen bra bilspill til ratt og pedaler?

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har jeg endelig rotet meg til å børste støv av ratt og pedaler og Nvidia 6600 kortet som har ligget og støvet ned. Lurer derfor på om noen kan tipse meg om bra bilspill som fungerer bra med de to nevnte tingene. Fint om det er spill hvor "hele" familien kan delta og liker også spill hvor bilen synlig får skader. Lenge siden jeg har spilt pga av mye jobb og lite fritid så jeg vet ikke lenger hva som er på markedet. Om spillene er litt gamle gjør ikke noe så lenge de er morsome og bra/brukbar grafikk.

En ting til, Jeg har bare lagt inn nvidia driver og ikke noe mer. Kan man justere enda mer for å fin tune kortet? Evt hva/hvordan.

X.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville anbefalt Live for Speed, svært realistisk og fungerer bra med ratt\pedaler.

Bilene får tydelig skader, bulker og deformasjoner, samt at dekk blir nedslitt og ødelagt. Spillet er ganske vanskelig i begynnelsen og krever en god del trening for å mestre det.

Evt spillet "1nsane", litt eldre spill med veldig enkle kontroller og god fysikk, samt skader på bilene. Forskjellen fra LFS er vel at det ikke er like realistisk, men man kan kjøre hvor man vil (litt mer off-road orientert)

www.liveforspeed.net

søk på google etter 1nsane og prøv en demo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...