mahussai Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg kjøpte et Asus A7vn266 hovedkort med alt integrert .Under installasjon av Winxp,winme,win2000 crashet kortet Jeg sendte den i retur og kjøpte MSI kort med nforce chipset Nå crasher den også under intsall hva skal jeg gjøre? Jeg har 1,4 gig Thunderbird 256 DDR Minne 80 GB hd Cd brenner Phillips Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg tror kanskje rambrikken din er ustabil (defekt) Jeg ville forsøkt med en annen rambrikke Lenke til kommentar
vegge Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Definer "crasher"? Hva skjer? Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Det er nok noe annet enn HK'et som trøbler ja. Til info så har jeg installert W2K og Linux på et Asus A7N266-VM uten problemer. Lenke til kommentar
mahussai Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Den går i bluescreen i xp .Har greid å installere win2k ,men den restarter med engang hvis jeg skal feks starte cd rommmen . Lenke til kommentar
Ash Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg hadde sjekket tre ting. 1 - Hva slags strømforsyning har du? Du bør ha minimum en 300W strømforsyning. 2 - Sjekk temperaturen på prosessoren i bios, kanskje du ikke har fått på kjøleribben ordentlig eller så har du ikke brukt nok kjølepasta slik at prosessoren overoppheter. 3 - Prøv med en annen minnebrikke. Den du har kan være defekt. Det er forresten anbefalt med 2 minnebrikker til nForce hovedkort (spesiellt de med integrert grafikkort). Jeg har selv et nForce basert hovedkort og det er ikkenoe hokus pokus å installere Windows 2000/XP såfremt maskinvaren er i orden. Lenke til kommentar
mahussai Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Hei , jeg skal prøve å få tak i enda en minnebrikke. Jeg har installert Win2k og den cracher med engang jeg gjør noe som helst Har installert cpu kjøler riktig og strømforsyning er ok,jeg har min mistanke på minne brikka fra Twinmous men får sjekke den andre først Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Høres litt ut som en "død" minnebrikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå