Snusi Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei! Nå begynner min gamle (og beste tlf noen sinne) 3310 å halte litt. Jeg klarer meg en stund til, men det er et spørsmål før den kollapser. Jeg regner med at jeg ikke finner noen som kan sammenliknes med den, men jeg vil prøve noe nytt. Det som er negativt med 3310 er at den er tung. I farten kan jeg ikke komme på noen andre avgjørende detaljer. Den mangler småting som auto-lock på tastaturet osv, men det spiller liten trille når de positive sidene er overveldende. Den 3310'en jeg har nå, har vært i bruk siden den kom ut (sent 2000) av tre ulike mennesker og fungerer fortsatt som skal (nesten). Kravene for den nye mobilen min er som følger: - Nokia (pga tastaturet, så hvis noen andre har helt likt tastatur, spiller det ikke noen rolle) - Høy batterilevetid - Særdeles god levetid, holdbarhet, slitestyrke osv (helst like god som 3310) Undeforståtte krav (funksjoner som alle mobiler har i dag): - Ringe - SMS - Alarm - Telefonbok - Notisblokk (mindre viktig) - Anropslogg ALT annet av utstyr som GPRS, kamera, fargeskjerm o.l., senker holdbarheten og slitestyrken til mobilen. Det vil jeg meg frabedt! Prisen spiller ingen rolle. Hvis det kommer en mobil som har to funksjoner: ringe og sende sms, så kjøper jeg den uansett pris. Men det vil jo aldri skje, hvordan skal da Nokia og Sony E. få inn mer penger, hvis ikke mobilene deres ble ødelagt? .Snusi Lenke til kommentar
Loko Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Nokia 1112 - kun sorthvit skjerm - mulig til å sende sms mms pris 500 ca nokika 6070 - fargeskjerm -radio -enkelt kamera -litt bedre taster -sms mms pris litt i overkant av 1000 Dette er de enkleste modellene til nokia Lenke til kommentar
glosi Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Se om du klarer å få tak i en brukt 3510i også kjøper du et nytt batteri til denne. Det er ikke telefoner med så god batterikapasitet som for 4 år siden den dag i dag. Du vil ikke klare å finne en telefon som har helt likt tastatur som 3310 selv om du kjøper deg en ny Nokia. Dersom JEG skulle ha en ny telefon ville jeg gått for Sony Ericsson da de vinner alt av tester på batterikapasitet. W710 har 10 timer taletid, det samme gjelder Z610 og Z710. Z530 og W300 kommer heller ikke langt bak. Endret 19. desember 2006 av glosi Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Takk for tipsene. Hvis jeg dropper at Nokia skal være et kriterium, hvilke er det da som dukker opp? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 kamskjel, skyv-opp, eller vanlig? Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Egentlig litt det samme, men de med minst bevegelige deler er å foretrekke. Endret 20. desember 2006 av Snusi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå