EonoX Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Herregud, Ubi... Hadde det vært mulig å gi oss LITT flere originale titler og LITT mindre porter? Støtte eller ikke, Ubisoft begynner å irritere meg kraftig. Prince of Persia: The Wiimake Kunne de ikke i det minste ha portet det beste spillet i trilogien, som færrest folk har spilt? Eller lagd en trilogipakke? Ikke bare porte et knapt år gammelt spill og så vente at folk kjøper det på nytt til fullpris. Endret 19. desember 2006 av EonoX Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hører melken er dyr om dagen ser du Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Herregud, Ubi... Hadde det vært mulig å gi oss LITT flere originale titler og LITT mindre porter? Støtte eller ikke, Ubisoft begynner å irritere meg kraftig. Prince of Persia: The Wiimake Kunne de ikke i det minste ha portet det beste spillet i trilogien, som færrest folk har spilt? Eller lagd en trilogipakke? Ikke bare porte et knapt år gammelt spill og så vente at folk kjøper det på nytt til fullpris. 7534058[/snapback] Er det Sands Of Time du sikter til? Hvis så, er jeg enig. Det kommer vist ett løpe på vegger spill, basert på real-life sporten av det samme slaget. Gleder meg til det. Grunnen til at jeg nevner det her, er at det kan jo minne om Prince of Persia. Noen som har fått med seg dette spillet, og hva tittelen er? Endret 19. desember 2006 av -iL- Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Målsetningen til UbiSoft var vel å bli #1 på Wii... Bare synd de kopierte EA i forsøket sitt Lenke til kommentar
NicNac Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Forskjellen mellom nintendo og EA er vel at nintendo faktisk gjør bra greier Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Lurer på hvordan dette blir for de stakkars Wii kontrollene. Eg husker bare alle gangene eg ville knuse tastaturet mitt når Prinsen rulla over en kant eller hoppa feil når eg spillte Two Thrones. Håper nye strapsa holder kontrollen på plass bedre "F*** DA, GAH *KRÆSJ* oi vinduet.." Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Lite kreativ tittel ja. Har selv starta på triologien selv på pc nå. snart ferdig med sands of time. Bra spill, og med Wii-kontrollerne så kunne det blitt en fest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå