Tee-Zee Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) I dag fikk jeg positivt svar fra Volvo om å låne en S80 D5 for test. Skriver for Bilforumet.net og smått for Max Power, og nå er min motorjournalistkarrierre er for alvor på vei oppover! Tiden jeg skal låne den på passer meg veldig fint også, siden jeg skal på klassetur fra 19. til 21, og bilen hentes den 19. og leveres 26. Endret 19. desember 2006 av Tee-Zee Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Gratulerer! Tror du har skaffet deg en jobb mange av oss andre gjerne skulle hatt, ja... Kos deg med bilen Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg vet at det er mange som misunner meg det, og jeg vet jeg har vært ekstremt heldig. Motorjournalistkarriere var forøvrig et veldig langt ord. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Bare du ikke blir som føkkings "Bjarne bil og Morten Motor" på TV-Adressa Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Hva er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå