UUnreal Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Noen som så denne i går?? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 hadde den på i bakgrunnen mens jeg skrudde en kommode. Det jeg fikk ut av det var en så-snodig-at-samfunnet-ser-rart-på-oss holdning fra heksene, som sa de drev med sex magi, og løpe rundt i skogen for å fremkalle ting. jaja. stakkars unger sier nå jeg. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Så ikke alt, men virket litt snodig til tider ja. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Vi kan ikke trylle, men vi tror vi føler en ånd her ute i skogen....eller noe...jaok Hver gang jeg titta bort fra dataskjermen til tv`en så var det enten noe nakent eller så satt de å kyssa......en weird sex sekt det der eller? :!: Lenke til kommentar
Mollin Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg så det og syns hele opplegget virka helt fjortis. Her er det noen som ikke fikk med seg hele sjela ut fra puberteten tenkte jeg. Det opplegget med at alle måtte kysse, bruk av kapper osv virka som tatt fra en dårlig Margit Sandemo-serie. Den eneste som virka litt seriøs var hu som brøt fra gruppa. Hu sa det sjøl, alt var så seremonifokusert. Innhold og mening ble borte fordi de var så opptatt av strukturen på seremoniene, eller sabbatene som jeg tror de kalte det. Fjas! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå