Bone Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Heisann! Akkurat formatert igjen, og for moroskyld prøvde jeg Windows Media Player v11. Har egentlig ikke (i hele tatt) brukt WMP, da jeg alltid har favorisert andre programmer til mediaavspilling, men, må si at WMP har fått et friskt og flott utseende! Uansett; Jeg har nå lagt inn noen .mp3 -filer i mediabiblioteket, og syntes dette virket lovende.. Har et par ekstra ønsker, men det tar jeg ikke opp enda. Men, det jeg lurte på var; Man har et vindu man kan velge som kalles "Avspilling", hvor man kan velge de kjedelige/standard grafiske displayene (Stolper og Bølger, og Batteri), samt albumgrafikk, men WMP hadde et annet interessant valg; "Vising av informasjonssenter", hvor man kan få se(?) diverse info om artisten, osv, hvis jeg forsto det rett. Men, som tittelen sier, så får jeg følgende feilmelding; Funksjonen er ikke tilgjengelig.Denne funksjonen er ikke tilgjengelig fra den valgte eller standard nettbutikken. Og her kommer dere, og deres skarpe hoder inn i bildet.. Hva gjør jeg nå? Det sto først at jeg måtte gjøre noen forandringer i Personvernsinnstillingene for å få dette valget til å virke, og når jeg gjorde noen endringer der, så fikk jeg opp feilmeldingen over her. For, først så hadde jeg deaktivert hele greia, tydeligvis. Nå har jeg fått den "på", men da med feilmeldingen. Det er spesielt ETT valg under "Personvern" som jeg ikke har rørt, og ikke kommer til å røre heller, hvis jeg har forstått dens funksjons riktig; "Oppdater musikkfiler ved å hente medieinformasjon fra Internett". Og, hvis det valget medfører at mine ID-tags blir endret av Windows automatisk, så er det helt uaktuelt. Men, jeg vet ikke om dette valget har noe med saken å gjøre heller. Under "Personvern", så er i hvert fall alle valg huket FOR, untatt det valget som jeg akkurat nevnte, og "Jeg vil bidra til å gjøre Microsofts programvare..." Så... Noen skarpe hoder her? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Ingen som får Mediainformasjonen i "Avspilling" til å fungere? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 I Windows Media Player 11 ligger det hurtiglink til nettbutikker med musikk, og i følge feilmeldingen din ser det ut som om du må velge en annen butikk. Valgene kan du gjøre øverst til høyre i Media Player. Prøv å skift til en annen butikk der Skal inrømme at jeg ikke visste om denne mediainformasjonsfunksjonen, men jeg skal definitivt prøve det når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 hmm.. Får ikke opp noen Nettbutikker jeg!? Snakker du om knappen hvor man blandt annet kan velge "Media Guide" ? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Dette er egentlig et valg hvis du har Urge installert, noe som du sikkert ikke har gjort. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Urge? ..nei, det har vi ikke sett.. Hva er det for noe rart? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Nye musikkbutikken til MTV og Microsoft. Skal konkurrere med iTMS. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) hmm.. Søkte etter Urge på Nedlastinger på microsoft-sidene.. Da fant jeg ingenting.. Søkte på Urge microsfot på Google, da fant jeg noe på noen "Vista presentasjonssider" , men ikke noe å laste ned (og installere) Grøsset litt når jeg hørte at MTV var med i bildet men.. Har du fått det til å fungere? EDIT: Her fant jeg noe; http://www.urge.com/?source=MSFT_WMP11_Using Hmm.. Er dette noe stas da? EDIT2: Så jævla rotete og fælt ut i grunnen... Så, hvis det ser slik ( http://www.urge.com/switch/index.jhtml?section=overview ) ut, så dropper jeg det glatt.. Endret 20. desember 2006 av Bone Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg synes Urge er den mest geniale nettbutikken som er ute. Designet er for meg ikke rotete. Det som vises på skjermbildet er bare slik "hovedsider" som er for å utforske musikk. Jeg bruker nesten bare instant-søk som er det raskeste jeg har prøvd. Søke på over to millioner sanger med et slingringsmonn på ~5 sekunder før du får resultatet opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå