orjan Skrevet 21. november 2002 Rapporter Del Skrevet 21. november 2002 Bestilte en 4150 hos Dell's novembertilbud. Første ordrebekreftelse jeg fikk var feil (bestiller til Svalbard, slipper mva da:) Etter en tlf fikk jeg en ny uten mva, men...frakt på 1925,00kr!!! Koster jo like mye for en flybillett tur-retur jo! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. november 2002 Rapporter Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-21 13:56, skrev orjan:Etter en tlf fikk jeg en ny uten mva, men...frakt på 1925,00kr!!!Koster jo like mye for en flybillett tur-retur jo! Oi! Litt villt.. Lenke til kommentar
iNas Skrevet 21. november 2002 Rapporter Del Skrevet 21. november 2002 Hvilken spedisjonsfirma påtok seg leveransen. Det er ikke akkurat Postens priser. http://www.posten.no/portal/application/no....bedrift.priser Det var en usedvanlig høy fraktpris. Selv for Svalbard. Du bør kanskje ta kontakt med bedriften(Posten o.l) som har fraktet PCen og be dem oppgi priser til Svalbard. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 21. november 2002 Rapporter Del Skrevet 21. november 2002 Det er da slik at frakten er inkludert i prisen hos dell ? var iallefall inkludert når jeg kjøpte min bærbar insp 8200.. dvs, dell (sender) betalte frakt. jeg fikk på dør. Forhåndsbetalte pcen vell og merke Lenke til kommentar
knut Skrevet 21. november 2002 Rapporter Del Skrevet 21. november 2002 Husk at dell sender pakkene fra Irland. Vil ikke tro at Irland har fraktruter direkte til svalbard, og at den da må gå via norge før den kommer til svalbard. Og dermed vil det koste endel Lenke til kommentar
gungne Skrevet 22. november 2002 Rapporter Del Skrevet 22. november 2002 Har du regna flybilletten Tromsø-Svalbard da? Til Irland blir det nok over 6000! Lenke til kommentar
orjans Skrevet 22. november 2002 Rapporter Del Skrevet 22. november 2002 Dell sier de ikke sender med posten da de har mistet så mange leveranser der, og benytter seg kun av flyfrakt. Det koster 738,-inkl for frakt innenlands, som gir en pris differanse på nesten 1200,- opp til Svalbard. Kan ikke finne noen fornuftig grunn til dette....har jo tross alt bestilt en del ting dit til en langt hyggeligere pris :smile: Lenke til kommentar
Andersgh Skrevet 22. november 2002 Rapporter Del Skrevet 22. november 2002 Hei! All denne snakken om frakt til Svalbard, og ingen mva, har gjirt meg nyskjerrig Hvordan får man den derifra? Er man avhengig av kjentfolk der oppe som kan sende den videre? -Anders- Lenke til kommentar
iNas Skrevet 22. november 2002 Rapporter Del Skrevet 22. november 2002 Ca. 2000 kroner i frakt er veldig mye. Dersom Dell ikke hadde annet alternativ til Svalbard, burde de etter min mening hvertfall meldt ifra og opplyst om frakkostnader. Lenke til kommentar
Ebola2782 Skrevet 23. november 2002 Rapporter Del Skrevet 23. november 2002 I følge det jeg ser på dell.no skal frakt være inkludert i pris.. Pc: 23,230 kr Levering: 738 kr Sum: 23,967 kr Lenke til kommentar
orjan Skrevet 23. november 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 23:44, skrev Andersgh:Hei! All denne snakken om frakt til Svalbard, og ingen mva, har gjirt meg nyskjerrigHvordan får man den derifra? Er man avhengig av kjentfolk der oppe som kan sende den videre?-Anders- Alt man kjøper opp til Svalbard er avgiftsfritt, alternativene er å enten bo der, eller å få noen til å ta med seg varen ned derfra. Dersom man sender f.eks. en bærbar fra Svalbard til fastlandet, må det gjennom tollen og dermed blir mva lagt på igjen... Quote: Den 2002-11-23 18:14, skrev Ebola2782:I følge det jeg ser på dell.no skal frakt være inkludert i pris..Pc: 23,230 kr Levering: 738 krSum: 23,967 kr Ja, men ifølge Dell gjelder dette kun innen fastlandsnorge.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå