Goliath Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg ønsker å fjerne kredittkortinformasjonen jeg har lagret på xboxen men får ikke dette til. Hvis ikke det er noen måte, hvordan deaktiverer jeg den månedlige betalingen hvis jeg ønsker å benytte 12mnd. aktiveringskort? Lenke til kommentar
dr münster Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Tror nok den eneste måten å stoppe månedlig betaling på er å kontakte Xbox kundeservice på telefon... Det eneste du får gjort på xbox.com er å legge inn nytt kredittkort som skal belastes. Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Du trenger ikke ringe Microsoft for å gjøre dette (tror jeg). Gå til https://billing.microsoft.com/home.aspx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Du er nødt til å ringe, uansett hva andre sier. Lagde en egen tråd om det en gang her. Kom tilslutt gjennom en dag. (nr. 800 14 174) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Ok. Interessant. Saken er følgende: Jeg har pr. dags dato månedlig GOLD hvor jeg betaler med VISA-kortet mitt. Jeg har nå til innkjøp av et 12mnd. aktiveringskort. Hvis jeg aktiverer dette, stopper Microsoft betalingen med VISA-kortet med en gang og begynner på igjen etter 12mnd. eller må jeg deaktivere betalingen før aktiveringen av GOLD-kortet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det kan jo hende det fungerer å bare skrive det inn. Tviler på at du blir trekt fra både VISA og aktiveringskortet samtidig. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ok. Interessant. Saken er følgende: Jeg har pr. dags dato månedlig GOLD hvor jeg betaler med VISA-kortet mitt. Jeg har nå til innkjøp av et 12mnd. aktiveringskort. Hvis jeg aktiverer dette, stopper Microsoft betalingen med VISA-kortet med en gang og begynner på igjen etter 12mnd. eller må jeg deaktivere betalingen før aktiveringen av GOLD-kortet? 7535099[/snapback] De slutter å trekke kortet ditt mens de 12 månedene du allerede har betalt for pågår ja. Gjorde i hvertfall det da jeg kjøpte et 12 månedersabbo for et par år siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) tviler på at de trekker kontoen din uten noe form for tilatelse... så når det er på tide så spørr xboxen, da er det bare og velge nei... og legge inn den prepaid greia Endret 19. desember 2006 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 tviler på at de trekker kontoen din uten noe form for tilatelse... så når det er på tide så spørr xboxen, da er det bare og velge nei... og legge inn den prepaid greia 7536101[/snapback] Hæ? Hvor har du det fra? MS liker penger, og spørr aldri om noe sånt. Når du først har brukt kortet ditt på å kjøpe 1 mnd. Live Gold så trekker de hver måned! For en stund siden var det en "guide" til hvordan du skulle komme deg ut av det; ring banken og si at du har mista kortet ditt så det ble sperret og du fikk nytt... Så vanskelig var det å komme igjenom til MS. Brukte selv noen uker på det. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Wow, ett selskap liker penger? Lurer på hva sony og nintendo lever på... Selv tok jeg en kjapp telefon, det tok meg ca 5 minutter i motsetning til dine uker og det var ganske lett. Eneste irriterende var den svenske dama som svarte ikke forstod særlig mye norsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Selv tok jeg en kjapp telefon, det tok meg ca 5 minutter i motsetning til dine uker og det var ganske lett. Eneste irriterende var den svenske dama som svarte ikke forstod særlig mye norsk. 7537352[/snapback] Har vel kanskje blitt bedre i det siste. Det mest irriterende var at jeg kom til en telefonsvarer etter 5-10 min som sa jeg skulle legge igjen nr. for å bli ringt om, men det skjedde jo aldri. Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Kan man ikke bare snakke med UK-avdelingen (aka outsourced-to-India)? Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 bare gå inn her og skriv mail til dem at du vil stoppe Xbox Live "Monthly" Gold Membership. gjorde det nettopp jeg. så dem stenger nok den så fort dem får mailen håper jeg http://www.xbox.com/en-US/support/contact/?WT.svl=nav Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Med mindre de har endret rutine vil du bare få et svar som forteller deg at du må ringe dem i stedet... Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Med mindre de har endret rutine vil du bare få et svar som forteller deg at du må ringe dem i stedet... 8422389[/snapback] hehe, ja visst det skjer så skal dem få høre fra meg gitt.. er egentlig latterlig oppsett dem har. skulle jo gått ann og fikse dette på XboxLive der hvor man kjøper Gold syns nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå