Gå til innhold

X360: Fjerne kredittkortinformasjon


Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Interessant.

 

Saken er følgende: Jeg har pr. dags dato månedlig GOLD hvor jeg betaler med VISA-kortet mitt. Jeg har nå til innkjøp av et 12mnd. aktiveringskort. Hvis jeg aktiverer dette, stopper Microsoft betalingen med VISA-kortet med en gang og begynner på igjen etter 12mnd. eller må jeg deaktivere betalingen før aktiveringen av GOLD-kortet?

Lenke til kommentar
Ok. Interessant.

 

Saken er følgende: Jeg har pr. dags dato månedlig GOLD hvor jeg betaler med VISA-kortet mitt. Jeg har nå til innkjøp av et 12mnd. aktiveringskort. Hvis jeg aktiverer dette, stopper Microsoft betalingen med VISA-kortet med en gang og begynner på igjen etter 12mnd. eller må jeg deaktivere betalingen før aktiveringen av GOLD-kortet?

7535099[/snapback]

De slutter å trekke kortet ditt mens de 12 månedene du allerede har betalt for pågår ja. Gjorde i hvertfall det da jeg kjøpte et 12 månedersabbo for et par år siden :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

tviler på at de trekker kontoen din uten noe form for tilatelse... så når det er på tide så spørr xboxen, da er det bare og velge nei... og legge inn den prepaid greia

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
tviler på at de trekker kontoen din uten noe form for tilatelse... så når det er på tide så spørr xboxen, da er det bare og velge nei... og legge inn den prepaid greia

7536101[/snapback]

Hæ? Hvor har du det fra? MS liker penger, og spørr aldri om noe sånt. Når du først har brukt kortet ditt på å kjøpe 1 mnd. Live Gold så trekker de hver måned!

For en stund siden var det en "guide" til hvordan du skulle komme deg ut av det; ring banken og si at du har mista kortet ditt så det ble sperret og du fikk nytt... Så vanskelig var det å komme igjenom til MS. Brukte selv noen uker på det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Selv tok jeg en kjapp telefon, det tok meg ca 5 minutter i motsetning til dine uker og det var ganske lett. Eneste irriterende var den svenske dama som svarte ikke forstod særlig mye norsk.

7537352[/snapback]

Har vel kanskje blitt bedre i det siste. Det mest irriterende var at jeg kom til en telefonsvarer etter 5-10 min som sa jeg skulle legge igjen nr. for å bli ringt om, men det skjedde jo aldri.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Med mindre de har endret rutine vil du bare få et svar som forteller deg at du må ringe dem i stedet...

8422389[/snapback]

 

 

 

hehe, ja visst det skjer så skal dem få høre fra meg gitt.. er egentlig latterlig oppsett dem har. skulle jo gått ann og fikse dette på XboxLive der hvor man kjøper Gold syns nå jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...