zup Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Er ute etter et ftp server program som gir informasjon om hvem som uploader, disk plass, logging, etc.. Noe som glftp til linux,men helst med GUI. Noen som har forslag eller meninger? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 RaidenFTPD eller Serv-u. To vidt forskjellige servere. Serv-u er enkel og grei, har de viktigste featursene og funker egentlig helt ok. Raiden derimot er ikke så user-friendly, men er ekstremt mye kraftigere. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Bruker BulletProof FTP selv og den har fungert veldig greit. Ikke hatt noen problem enda.(Har kun brukt den i ca. 2 måneder) Lenke til kommentar
LIA Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 http://www.itpro.no/download.php?op=viewdo...4&ttitle=Serv-U Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Bruker Bulletproof G6 og er fornøyd med den. Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg brukte først Serv-U, men gikk over til BulletProof, og kan trygt anbefale sistnevnte. Er enkel og bruke, og mye bedre enn Serv-U synest jeg. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg bruker Win2000pro sin innebygde. Den passer meg utmerket, men en kollega av meg sitter og roper "BulletProof, BulletProof" inn i øret på meg... Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-21 14:19, skrev Jimmy Pop:....men en kollega av meg sitter og roper "BulletProof, BulletProof" inn i øret på meg... Jeg ser du har snekra deg en ekte signatur også Lenke til kommentar
zup Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Er ikke enkelt å velge mellom bulletproof og raiden, men skal få testet begge. Takker for innleggene :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå