Habitats Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei, Jeg har et Asus HK med en død PCI slot. Jeg er avhengig av 2 fungerende PCI slots, en til lydkort og en til en s-ata kontroller jeg har. Den ene PCI sloten på kortet er gjemt bak skjermkortet. Så da har jeg to igjen, men den ene er som sagt ute av drift. Har ikke fått sjekket dette med asus enda, så jeg er ikke _helt_ sikker på at det er ødelagt, så jeg lurer på om det er noen måte å forsikre meg om det. Også, er det mulig og koble til PCI kort / sata kontroller i noe annet enn en PCI slot? Takker for svar, og beklager uklarheter i posten. //Patrick Lenke til kommentar
mungo Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Har du prøvd å sette lydkortet i den PCI-sloten som du tror er ødelagt for å se om det virker med det? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Har du prøvd å sette lydkortet i den PCI-sloten som du tror er ødelagt for å se om det virker med det? 7534213[/snapback] Ja, prøvd med både sata kontrolleren og lydkort i begge slots. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå