Gå til innhold

Fungerer Wii som på reklamen til COD3?

VikinGz

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om Nintendo wii fungerer som det vises på reklamen til Call of duty 3

Kan man bøye seg ned så gjør man det på spillet osv?

I såfall blir dette en fing gave til meg selv like etter jul :dribble:

*kaster pcen*

Kan man spille av dvder osv? (noe form for media spiller i den)

Er det noe lagrinsplass i den?

Kan trådløst nett og blåtann forstyrre signalene til wii kontrolleren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om spilleren bøyer seg ned hvis du gjør det, men hvertfall i f.eks boksespillet i Wii Sports bøyer du deg til siden i spillet hvis du gjør det..

Det går ikke ann å spille av dvd'er på den (men vet ikke om de har planer om å implementere dette senere, tviler på det), men det går ann å konvertere filmer å legge på SD kort å spille av..

Er 512MB innebygget minne i den, og plass for SD minnekort..

Og hadde vært litt dumt hvis trådløst nettverk forstyrret kontrollen siden det er trådløst nett innebygget i maskinen ;) Tror også kontrollen er koblet til med blåtann?

Edit: Leste ikke første spørsmål skikkelig :blush:

Endret av fUuGeL
Lenke til kommentar

Alltid litt overdrevne bevegelser i Wii reklamene. Det du må huske er at maskinen merker bevegelsene til kontrollen alene, du har ikke en motion-capture drakt på deg eller no :)

Men for all del, hvis han setter seg ned på huk, så beveger jo kontrollen seg også, og da kan Wii operere ut i fra det. Men vet ikke om dette er en funksjon i spillet. Mulig er det definitivt. Du kan se her for en omtale = wii-fan.net/omtale/call-of-duty-3

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Hehe, det er lett å la seg rive med i spill. Ta Wii Sports f.eks. Man trenger ikkje gjøre de store bevegelsene...og det veit man. MEN, så blir man revet med og så baller det på seg. Hadd ein artig episode her i går. Storebror er hjemme for tiden, og han fallt pladask for spillet. Under bowlingen begynte han vanlig..stående...så etterhvert som nivået steg fannt eg han til slutt knelende på golvet med armen fint strekt mot taket.

Makan for eit syn....han måtte le sjøl i og med at det var eit SPILL han spillte.

Lenke til kommentar

Wii reklamene overdriver, men jeg kan love deg du lever deg fort inn i spillet, og før du vet ordet av det river du salongbordet overende og gjemmer deg bak det, hiver pastasila på hodet og legger kosteskafte inntil Wiimoten og roper "krauts in the open" mens mordi står på kjøkkenet og lurer på om hun skal joine leken eller ringe etter menn i hvite frakker.

Lenke til kommentar
Bare pass på føttene under bowlingen! Fikk en knallhard hånd+wiimote rett i leggen da en overivrig kompis desperat kastet seg mot en strike!  :!:

7539965[/snapback]

hehe... får ikke saksøke nintendo da... amerikanerne er vell på vei...

Men gleder meg til det blir wii på meg :D Da må jeg møble om hybelen litt slik at man kan røre seg litt mens man spiller...

Men til COD3 er det slik at man flytter gevære ved hjelp av å flytte hendene?

eller er det også bløff?

Lenke til kommentar

Det er heilt hysterisk å se storebror spille Wii Sports...Måtte nesten flire litt i går. Stod på badet, hørte mamma sa noe so dette " men i hellvette da,du må roe deg altså. Er sikker på det er nummeret før du står med hånda igjenom skjermen"

Kom inn i kjellerstua, der var han i gang med bowling veit du, ett kne i bakken og hånd stolt strakt mot skjermen. Vel 10-15 Cm klaring....

Nei det er artig, og det er godt wiimoten tåler ein trøkk. Har allerede hørt at den har slått i taket 1 gang pga. han. Eg har også bidratt med eit slag....Men at Pappa stod å spilte Golf i nærmere 1 time. Det er så usansynlig å tru at eg nesten må grine :D

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg prøvd COD3, men likevel:

Husk at vi i tillegg har sensorbar foran. Den har to punkter som gjør at den kan vite litt mer om hvor i rummet man står. Feks dybde og sidelengs. Det er ikke så veldig viktig hvor man har kontrollen i det man skal gjøre en bevegelse, men heller i hvilken retning kontrolleren beveger seg. Det er vel kanskje gyroteknologi som gjør at hendene til bokseren går ned når dine går ned.

Altså bør det meste være mulig. Å dukke burde gå og skifte hender burde kunne virke. Med rett programmering.

Jeg tenkte på ett forslag til spill. Det kunne vært morsomt å kjøre med nunchucken og slå til motstanderene med fjernkontrollen. Kanskje Mariokart blir slik? Eller kanskje noen med litt glad-"volds"-humor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...