Snikpellik Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hvorfor er Sverige bare Stockholm på min maskin? Noen andre som opplever at det ikke er så veldig mange byer som dukker opp (bortsett fra rundt der hvor du bor)? 7535667[/snapback] De dukker opp når du zoomer inn på kartet. 7537118[/snapback] Men ikke like mange byer rundt om kring uansett. Mange i Norge. Lenke til kommentar
PetterHomleid Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det er så koslelig når wiien står der å skinner blått!! Synes weather channel var nyttig, oversiktlig og funksjonelt. Men gleder meg mest til internet channel kommer for å være ærlig. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Wiien min er av en eller annen grunn dårlig til å motta det tråløse nettverket her, så den oppdateringen tar jo århundrer... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Imponerende med Forecast Channel. Den ser sinnsykt bra ut, og er veldig detaljert! Nyttig også! 7533854[/snapback] Ååååååååh. Jeg og vil ha Wii Får det sansynligvis ikke til jul pga alle er utsolgt Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Wiien min er av en eller annen grunn dårlig til å motta det tråløse nettverket her, så den oppdateringen tar jo århundrer... 7538522[/snapback] Tar sin tid hos meg også, tror det er normalt. Wii'en står under en meter fra routeren så den burde oppnå topp signaler. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Dere som har problemer med routeren, prøv å endre hvilken kanal routeren bruker. Sett den til kanal 1 f.eks. Lenke til kommentar
Biera Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Sikker på at det ikke er en halv sol da? For det betyr at det blir klar vær, ikke nødvendigvis sol Jeg mener at det blir litt feil å vise et bilde av noe som vi garantert ikke kommer til å se før langt ut i januar... Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Lot den stå på over natten, så da er det i boks. Kan jeg få lov til å benytte meg av å spør hvilke VC spill fra Sega som anbefales i samme slengen? Har Sonic, men har hørt at det var flere andre segaspill som er tidløse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå