ZyberZone Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Da har det kommet oppdatering til Wii, og nå fungerer Weather Channel. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Kommer dette av seg selv eller må jeg lete den fram? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Kommer dette av seg selv eller må jeg lete den fram? 7533327[/snapback] Du skal ha fått en mail om det og kan oppgradere via den. Ellers kan du bare oppdatere systemet ditt som vanlig. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Synes det var litt kult med google-maps på TV'n.. He he. Desverre får jeg ikke tid til å sjekke så mye, da jeg må løpe på jobb Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Funka flott her. Må si jeg ble spendt når jeg stod opp å så at wii'en hadde våkna før meg i dag, og lyste blått Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Funka flott her. Må si jeg ble spendt når jeg stod opp å så at wii'en hadde våkna før meg i dag, og lyste blått 7533395[/snapback] Jepp, alltid litt mystisk det lyset når man våkner Får ikke testet den nye kanalen før senere i dag dessverre. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Imponerende med Forecast Channel. Den ser sinnsykt bra ut, og er veldig detaljert! Nyttig også! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Så også at Wiien min lyste før jeg dro på skola idag, rakk ikke å teste. Men skal hjem snart for å teste det, blir skikkelig nice Får bare håpa at det blir meldt snø til jul også Endret 19. desember 2006 av master_al Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Så også at Wiien min lyste før jeg dro på skola idag, rakk ikke å teste. Men skal hjem snart for å teste det, blir skikkelig nice Får bare håpa at det blir meldt snø til jul også 7533864[/snapback] Jeg sjekka fem-dagers varselet, men det skulle bare bli varmere her på Østlandet hvertfall. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Ah, kjempegøy å våkne opp til eit fint lite blått lys i kroken Oppdaterer nå, skal bli gøy å teste dete ut. Har testet det nå, snø imorgen sier den får håpa at da stemme! Var også 2 stk inne på Wii Parade idag! Endret 19. desember 2006 av raging king Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Dette beviser vel at Connect24 en en kul ide håper det kommer mange kule updates og mye fancy software til wii'en Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Dette var en kul ny ting ja, likte spesielt kartet Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Var oppe til meldingen kom klokka 04.35, så ingen overraskelse når jeg våkna Men må si at det var en utrolig kul liten ting å få på Wii'en, mye bedre enn det jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
Biera Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) De melder sol i Tromsø. Sol! Endret 19. desember 2006 av Biera Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Noen som vet hvor mange byer i Norge de viser til? Bor på et ganske lite sted ser du.. Og Wii-en min har ikke kommet enda, men er sendt Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg våkna også til lys på Wii`en. Må si det var kult. Oppdatertes min Wii automatisk gjennom WiiConnect24, eller må jeg selv oppgradere manuelt for å få weather channel? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Oppdateringen er manuell. Mulig den blir automatisert senere da. Men til nå er det bare systemoppdateringer som er automatiske. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 De melder sol i Tromsø. Sol! 7534480[/snapback] Sikker på at det ikke er en halv sol da? For det betyr at det blir klar vær, ikke nødvendigvis sol Genialt at den kanalen nå er kommet, har sjekka været her for Svolvær og det stemmer pinelig nøyaktig med hva jeg ser utav vinduet Lenke til kommentar
riktor_1 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hvorfor er Sverige bare Stockholm på min maskin? Noen andre som opplever at det ikke er så veldig mange byer som dukker opp (bortsett fra rundt der hvor du bor)? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hvorfor er Sverige bare Stockholm på min maskin? Noen andre som opplever at det ikke er så veldig mange byer som dukker opp (bortsett fra rundt der hvor du bor)? 7535667[/snapback] De dukker opp når du zoomer inn på kartet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå