Bytex Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Alltid bra med gul/grønn/brun 70-talls tapet med rare former på badet. Særlig når man ligger og spyr. Vår hadde noen slags symmetriske spar-former i brunt og gult. Lekkert. Lenke til kommentar
Meits Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 OT: Avataren din virker kjent, er det fra sånn Kellogg's reklame bakpå gamle Donaldblader? 7538363[/snapback] JA! Sånne knasende sjokoladeflak med den bjørnen på pakningen! Jeg elsker deg Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hadde en på dass for mange år siden. En støgg en. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 LOL! En tråd om denne setningen. Lot merke til den for mange år siden, og har senere latt merke til den hver gang jeg leser det på en ovn. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Den mest leste finske setningen for min del, er "Hiuksille ja koko vartalolle" Her har dere en utfordring, hvor stammer det fra? (Babelfish not allowed). Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Panel-ovnen på doet , men vi pussa opp badet, og da forsvant den. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Vi har også en ovn på doen der det står Ei Saa Peitää, men i motsettning til mange andre her la jeg aldri spesielt merke til de andre språkene en norsk der... Lenke til kommentar
Meits Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er på et vis imponert over at så mange husker denne frasen fra dobesøk (meg selv inkludert). Det må jo bety at veldig mange har panelovnen farlig nær ramma med tanke på leggbrannskader. Uansett, frasen ble vel til og med brukt som navn på en finsk skiløper i en tv-reklame for en stund siden. Lenke til kommentar
real name = SoapMacTavish Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Det er nok de fleste som har blitt kjent med denne Ei Saa Peitää via dassbesøk vil jeg tro. Men det er kanskje ikke så mange av dere som vet at dette er kvalitetsovner som selges over hele verden per i dag og, men under nytt merkenavn: Glen Dimplex som høres mer intarnasjonalt ut enn NOBØ. NOBØ er en av de eldste bedriftene her i Stjørdal kommune som jeg bor, og NOBØ er faktisk et så enkelt forkortet navn for Norsk Bøttefabrikk. De produserte i starten helt vanlige sinkbøtter som dere sikkert vet hvordan de ser ut. Per i dag så leverer Glen Dimplex utrolig spesielle ovner til montering i arkitektdesignede hus verden over, deres teknologi er veldig videreutviklet for fremtiden og krav angående miljø. Om de på sine produkter har med den kjente teksten Ei Saa Peitää er jeg ikke sikker på, men hvor mange tusen ganger jeg har lest "skal ikke tildekkes" på de forskjellige språkene der skal jeg ikke si noe om, men for min del så er vel ikke dette noen NoBø ovner, det er Ei Saa Peitää-ovner. -Soap- 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå