ASCIWhite Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 På "kapteinstolen" aka toalettet Er ikke så mye annet og lese om du ikke er som meg og har masse blader på dass (Illustrert vitenskap, kongen av dasslektyre) Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg kan bare ordet "Rasvatasapainon" elns. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 På do, snakket faktisk med en vennine omdette for et par månder siden ... De fleste hvet hva dette er, og hva det betyr Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det står på den lille panelovnen vi har på den lille doen vår! Lenke til kommentar
Meits Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 På "kapteinstolen" aka toalettet Er ikke så mye annet og lese om du ikke er som meg og har masse blader på dass (Illustrert vitenskap, kongen av dasslektyre) 7535791[/snapback] Glemmer alltid bladene - for jeg planlegger jo ikke å sitte på ramma for en lengre periode, men iblant er man pent nødt til å vente på at naturen skal bli ferdig. Da blir lektyren fort panelovner og Milo tøymykner. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det står på ovnen som er på rommet mitt, men har aldri tenkt noe over det egentlig. Har ikke for vane å lese så veldig mye på ovner. Lenke til kommentar
Meits Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Det står på ovnen som er på rommet mitt, men har aldri tenkt noe over det egentlig. Har ikke for vane å lese så veldig mye på ovner. 7535854[/snapback] Akkurat derfor er det vidunderlig at man kan dra denne viktige slutningen: Kjenner vedkommende til Ei Saa Peitää, har denne panelovn på dass. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Bullshit. Det mest kjente finske uttrykket for nordmenn er perkele, yksi og kaksi go home. 7535722[/snapback] Yksi, kaksi, maxi-taxi! Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det står på ovnen som er på rommet mitt, men har aldri tenkt noe over det egentlig. Har ikke for vane å lese så veldig mye på ovner. 7535854[/snapback] Akkurat derfor er det vidunderlig at man kan dra denne viktige slutningen: Kjenner vedkommende til Ei Saa Peitää, har denne panelovn på dass. 7535887[/snapback] Rettelse: Har vært på et toalett hvor det er en panelovn. Vi har ikke sånn, men mormor har. Vi har varmekabler Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Født og oppvokst med Ei saa peitää, jeg. (Touch me.) Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Haha... Det står på de bitte-små panelovnene som er inne i båsene på dassen i gardeleiren også. :!: Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det var naturligvis på doen hjemme, hvem har vel ikke sett det der?? Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Akkurat derfor er det vidunderlig at man kan dra denne viktige slutningen: Kjenner vedkommende til Ei Saa Peitää, har denne panelovn på dass. 7535887[/snapback] Indeed Leste det på panelovnen på dass. OT: Avataren din virker kjent, er det fra sånn Kellogg's reklame bakpå gamle Donaldblader? Endret 19. desember 2006 av m_eide Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Alle har en panelovn på dass som ikke må tildekkes. Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg leste det også på en panelovn på dass Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Man kan med dette fstslå at Norges befolkning leser et eller annet blad eller ovnen når vi er på do. Ja, la oss kalle det å lese ovnen. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg tror jeg har lagt merke til det for lenge siden, men første gang jeg ble observang på det var når noen folk som jeg var på jobb offshore med nevnte det. Det finske ordet jeg har lagt mest merke til på Badet er uusi som betyr ny, stått på dobbeldusch blant annet Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Som mange andre så har jeg også stiftet bekjennskap med det finske utrykket på do Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 som de fleste:P på ett dass:P er bare der jeg har tid til å lese hva som står på ovner Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 På dassen der jeg tilbrakte deler av min oppvekst var det kun to ting å gjøre: Enten lese på ovnen eller prøve å finne mønster i den psykadeliske 70-tallstapeten. Slik ble jeg kjent med Ei Saa Peitää Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå