J@9 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei. Hadde en dårlig dag her en dag.. å det gikk utover mobilen.. huff.. Så nå glir tastaturet noe dårligere enn før, men det funker uansett. Men derimot kamera foran funker heller dårlig.. Når jeg starter kamera bak kommer bilde med engang, og når jeg velger kamera foran så får jeg denne beskjeden: "Maskinvarefeil: Start kamera på nytt" også har jeg menyene valg og avslutt. Noen som vet om dette går på garantien? Eller eventulet hvordan jeg får skrudd opp dekslet på mobilen? Ser det sitter 2 skruer bak skjermen, men regner med at det ikke bare er disse som holder telefonen sammen.. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
rekar Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Skrur du på mobilel selv rykter ihvertfall garantien. Når du sier du hadde en dårlig dag og det gikk utover mobilen. Hamra du løs på mobilen eller noe sånt? Du skjønner, sånt dekkes ikke av garantien. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 selvpåførte skader, eller skader som er blitt utført av ytre påvirkninger dekkes ikke av garantien. Garantien dekker feks hvis skjermen plutselig uten noe som helst grunn skulle slutte å fungere. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 For å si det sånn.. den fikk en flytur.. huff.. regna med at det er umulig å få det på garantien, ihvertfall uten forsikring. Men det er ingen synlige skader på utsiden av telefonen, untatt en liten bulk ved siden av displayet, men den har vært der lenge uten at det har hatt noe å si. Men som sagt.. er intressert i å åpne den selv uansett. Men veit ikke åssen den er satt sammen. Har demontert noen andre telefoner jeg har hatt.. f.eks 6600, 6680.. men disse har det jo vært lett å få av dekslet på, og da så jeg jo skruene som holdt den sammen. Mens på N80'n så er det bare 2 skruer som er synlige, og dekslet ser ikke ut til å bare være klipset fast. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Søkte litt på nettet, fant ut at det faktisk bare er 2 skruer og noen klips som holder på plass dekslet så nå har jeg 3G som funker igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå