Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ingenting i Windows fungerer!

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå er jeg virkelig forbanna her altså! I går skulle jeg brenne en cd. Så glad og fornøyd startet jeg opp PC`en.

Men hva skjer? Jo PC`en starter opp helt fint og pålogging går greit, men vel inne i windows så er det ikke mulig og åpne et program før PC`en tar kvelden... Den bare stopper opp og ingenting skjer! Det er ikke mulig og gjøre noen ting...

Så skulle jeg inn på brannmur innstillingene i windows, men når jeg dobbeltklikker på programmet får jeg meldingen "Brannmuren kan ikke åpnes p.g.a uidentifisert feil!" Hva i ****** er det som skjer??

Hadde vert flott med litt hjelp, så jeg kanskje slipper og formatere igjen.... :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan prøve å trykke f8 før windows starter opp og gå til sist velfungerende versjon

eller dytte windows plata i cdrommen og starte maskinen opp med den og gjøre ett forsøk på å reparere windows.

mest sansynlig kan maskina ha lasta ned noen windows update som virkelig har gjort vei i vellinga! skjedde meg når jeg reinstallerte maskina men windows fix og siste vel fungerende versjon gjorde susen :thumbup:

Lenke til kommentar
mest sansynlig kan maskina ha lasta ned noen windows update som virkelig har gjort vei i vellinga! skjedde meg når jeg reinstallerte maskina men windows fix og siste vel fungerende versjon gjorde susen  :thumbup:

7533257[/snapback]

Det som er merkelig er at PC`en ikke har vert tilkobla til nettet på et halvt år... Så noen updates har jeg ikke fått...

*Frustrert* :no:

EDIT: Men får prøve alternativene dine Evilman så får jeg heller komme opp med et resultat etterpå...:)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Ja da har jeg prøvd begge alternativene til Evilman, resultat: Ikke Lovende! :no:

Når jeg trykket F8 og prøvde sist fungerende versjon, så skjedde det ingenting og Windowsen var akkurat like ødelagt som før...

Så kjører jeg reparering, under "installasjon av enheter" så stopper enten maskinen og jobbe, eller den skrur seg av...

Hva er det som skjer? Trodde ivertfall at repareringsverktøyet til Microsoft skulle fungere!! :cry:

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Ja da har jeg prøvd begge alternativene til Evilman, resultat: Ikke Lovende!  :no:

Når jeg trykket F8 og prøvde sist fungerende versjon, så skjedde det ingenting og Windowsen var akkurat like ødelagt som før...

Så kjører jeg reparering, under "installasjon av enheter" så stopper enten maskinen og jobbe, eller den skrur seg av...

Hva er det som skjer? Trodde ivertfall at repareringsverktøyet til Microsoft skulle fungere!!  :cry:

7535656[/snapback]

Du har tydeligvis ikke så veldig god kjennskap til microsoft og deres produkter :tease: Er vel en grunn til at mange av oss kjenner ei regle av typen : FCKGW-XXXXX etc :whistle:

Har du forresten tatt ctrl+alt+del i windows og avslutta den prosessen som henger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...