Gå til innhold

Hvordan fjerne røyklukt?

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Tyggis rett etter man har røykt gjør det veldig røpende for da får man en svak eim av røyk og en sterk lukt av tyggis. Pastiller eller å pusse tennene funker mye bedre. Og å skifte klær. Men hvis "vennen din" er like gammel som deg, bør man vente noen år med å røyke :)

Lenke til kommentar

Som den erfarne smugrøykeren jeg er så har jeg et par tips.

Hvis du skal ha lukta vekk fra henda så har man noen valg:

- Den klassiske gå på do når man kommer hjem og vasker seg på henda.

- Hvis man skal ha kvitt lukta fra henda før man kommer inn så kan man ta noen barnåler tygge på dem og gi dem på henda etterpå.

Tyggis funker for å få det vekk fra ånden.

Hvis man skal ha vekk lukta fra klæra:

- Vask dem!

Også noen andre smugrøyketips:

- Hvis man vil røyke inne hos seg selv så gå på kjøkkenet, sett damphetta på fult og ta deg en blås. Litt x-it eller hva man kaller det etterpå skader ikke.

Lenke til kommentar
Fjerne den hvor ? I rommet ? Ånden ?

Dere er uansett for ung til å røyke.

7533254[/snapback]

For det er så mye bedre å røyke når man blir eldre...

Tips: Dusj, vask klærne, puss tennene, munnskyllevann, tyggis etterpå, luft ut.. :p

7536809[/snapback]

Ja, det er virkelig flott å røyke som mindreårig :thumbup:

Vask henda, bruk munnskyllevann. Helst storm inn på badet med en gang du kommer hjem ;)

Lenke til kommentar

Da jeg en gang var 1337 14izz og røyka (ja, preteritum) brukte jeg "Listerline Coolmint" den får du kjøpt kun på apoteket. Den funker som rakkern. Virker veldig godt mot generell dårlig ånde også fordi som skulle ha det.

For å skjule lukta på fingra kan du f.eks spraye "X-it", bak litt snus, vask deg på fingra med klorin (ikke i lengden) eller rett og slett bruke sånne wipes med lukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...