Gjest Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 En venn av meg ba meg spørre på dette forumet om noen visste hvordan man fjerner lukten av røyk best mulig. Tyggis hjelper ikke noe serlig. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Fjerne den hvor ? I rommet ? Ånden ? Dere er uansett for ung til å røyke. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Røyklukt setter seg, samt at det blir en svart aura som alle kan se rundt vedkommende, han kan ikke skjule det på noen måte. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Et munnskyllevann som jeg ikke husker navnet på funker fett Det kan kjøpes i alle vanlige butikker tror jeg Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Han spør om hvordan man fjerner røyklukt fra munnen, og alt dere gjør er å gjøre narr av han Hvis vennen din har prøvd tyggis så kanskje han burde prøve tanpasta og munspray. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Sett ut en skål eller to med eddik i. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Prøv å spray i rommet med en dodorant elns Også har man X-it eller hva det het, det funka faktisk.. Får det på butikken Endret 19. desember 2006 av darkness| Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Kutt ut spammen. Flere innlegg er slettet. Hold dere on topic. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Beste metoden er å ikke røyke ^^ Men du får kjøpt slik elektronisk dings som du putter i stikkontakta og de har en spesiallukttype mot røyk Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Dusj, skift klær og tygg tyggis. Da er det borte. Setter seg i klæra, håret og huden. Ikke-røykere merker det med en gang. Men en dusj, nye klær og pusse tenna eller tyggis funker optimalt. Jeg veit det virker, etter x-antall år med kjæreste som ikke røyka - noe jeg gjør. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Fjerne den hvor ? I rommet ? Ånden ? Dere er uansett for ung til å røyke. 7533254[/snapback] For det er så mye bedre å røyke når man blir eldre... Tips: Dusj, vask klærne, puss tennene, munnskyllevann, tyggis etterpå, luft ut.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Tyggis rett etter man har røykt gjør det veldig røpende for da får man en svak eim av røyk og en sterk lukt av tyggis. Pastiller eller å pusse tennene funker mye bedre. Og å skifte klær. Men hvis "vennen din" er like gammel som deg, bør man vente noen år med å røyke Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Som den erfarne smugrøykeren jeg er så har jeg et par tips. Hvis du skal ha lukta vekk fra henda så har man noen valg: - Den klassiske gå på do når man kommer hjem og vasker seg på henda. - Hvis man skal ha kvitt lukta fra henda før man kommer inn så kan man ta noen barnåler tygge på dem og gi dem på henda etterpå. Tyggis funker for å få det vekk fra ånden. Hvis man skal ha vekk lukta fra klæra: - Vask dem! Også noen andre smugrøyketips: - Hvis man vil røyke inne hos seg selv så gå på kjøkkenet, sett damphetta på fult og ta deg en blås. Litt x-it eller hva man kaller det etterpå skader ikke. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Fjerne den hvor ? I rommet ? Ånden ? Dere er uansett for ung til å røyke. 7533254[/snapback] For det er så mye bedre å røyke når man blir eldre... Tips: Dusj, vask klærne, puss tennene, munnskyllevann, tyggis etterpå, luft ut.. 7536809[/snapback] Ja, det er virkelig flott å røyke som mindreårig Vask henda, bruk munnskyllevann. Helst storm inn på badet med en gang du kommer hjem Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Vaske hendene i appelsinjuice skal visst fungere, på grunn av syra elns? Men, det beste er vel å ikke røyke Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 få på deg noe som dunster litt kraftig, bare pass på at det ikke er for ille Er det i bil funker vel en wonderbaum? morra mi syntes ikke den med ny bil duft lukter så ille Lenke til kommentar
Axes Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Eh, røyke mer vell? Sier seg selv. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Bare fordi du ikke merker røyklukta når du fortsetter å røyke betyr ikke at den forsvinner dah. Du bare blir så vant til den at du ikke legger merke til. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 mariner deg i bensin/parafin. Det lukter godt Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Da jeg en gang var 1337 14izz og røyka (ja, preteritum) brukte jeg "Listerline Coolmint" den får du kjøpt kun på apoteket. Den funker som rakkern. Virker veldig godt mot generell dårlig ånde også fordi som skulle ha det. For å skjule lukta på fingra kan du f.eks spraye "X-it", bak litt snus, vask deg på fingra med klorin (ikke i lengden) eller rett og slett bruke sånne wipes med lukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå