Shoxx Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) ATI Radeon 9600PRO AMD 64 3000+ 1 GB DDR TwinMos RAM MSI NEO2 Platinum HK 4X Western Digital 250 GB 2X SATA 2X IDE NEC DVD Brenner (IDE) 400W PSU Windows XP Pro SP2 (Autopatcher frem til November) Ingenting er Overklokka. PCen kjører 100% normalt hele tiden,skrivebordet,surfing,spilling,DIVX og andre format untatt DVD format spiller helt normalt. Problemet oppstår når jeg enten bruker PowerDVD eller VLC til og se DVD Video. Funker forsåvidt glimrende det også,men da jeg avslutter denne spilleren f.eks etter filmens slutt så fryser hele systemet. Ingen feilmeldinger,ingen varsler. Dette skjer konsekvent HVER GANG. Hva kan dette være? Endret 19. desember 2006 av Shoxx Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det høres litt ut som at dvd-codecen er fucked. prøv å legg inn den på nytt Lenke til kommentar
Caze Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Har opplevd det samme MANGE ganger med PowerDVD. (Alle versjoner nesten). Lenke til kommentar
w0lfr4m Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 hmm, er det hver gang du putter i en dvd plate? eller bare når du skal se på film som er på en dvd plate. Hadde samme problemet, viste seg at dvd brenneren ikke greide å lese dvd plater, noe som resulterte i at pcen hang seg kjøpte ny plextor da <3 Lenke til kommentar
Shoxx Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Dette gjelder ikke avspillingen av hverken DVD plate eller DVD "image" det er etter jeg lukker VLC eller PowerDVD eller hvilken som helst DVD software. Avspillingen går helt fint. Lenke til kommentar
Shoxx Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 LØST. Var lydkort driverne som gjorde det (AC97) Brukte A3.96 drivere. Avinnstallerte de og la inn A3.92.. Funker som bare det nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå