Gå til innhold

Musikktelefon med lang batterilevetid

Minay

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter ny mobiltelefon, og det viktigste for meg er at jeg kan spille musikk på den, at det er plass til en del sanger på den (helst over 100), eventuelt at den har muligheter for minnekort, og at den har lang batterilevetid så jeg slipper å lade den hver kveld, selv ved flittig bruk. Kamera er ikke av stor betydning. Jeg vil gjerne ha kamera, men det kommer til å bli brukt til MMS-bilder, så kvaliteten er ikke veldig viktig. Pris er heller ikke ekstremt viktig, men ikke mer enn 4000 kroner (jeg tenker som så at jeg er villig til å betale for en mobiltelefon OG en mp3-spiller). 3G, EDGE og denslags er nærmest uvesentlig, men jeg vil ha Blåtann.

Jeg har sett litt på Sony Ericsson W850i og forelsket meg litt i den, men det finnes tross alt veldig mye på markedet. Er det noen som mener at jeg bør velge en annen telefon enn denne?

Med vennlig hilsen,

Minay

Endret av Minay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fikk min w850i på søndag og ladet den opp over natten til mandag, har på bluetooth hele tiden, spilt mye mp3 og ellers lekt meg mye med telefonen og nå tirsdag kl 1445 så er batteriet på 62%, og nå er jo telefonen helt ny også så regner med at batteriet blir bedre med ett par ladinger.

Ellers så er jeg meget fornøyd med telefonen

Lenke til kommentar

W850i er et bra valg den. Beste musikkmobilen du får idag, og amobil.no målte 28 timers musikkavspilling konstant. Jupp, du blir fornøyd.

Men du kan velge en litt billigere telefon. F.eks. W300. Denne har Walkman v.1 (W850i har den nye v.2), VGA-kamera og har ikke 3G. Vet ikke om den har EDGE, men om du klarer deg med den er den jo billigere.

Venter selv på W850i skal komme i posten ^^. Gleder meg!

Lenke til kommentar

Tusen takk for alle gode råd! Jeg glemte kanskje å nevne at jeg ikke har lyst på klapptelefon heller. Slik det ser ut nå står det mellom W810i og W850i. Til dere som sier at jeg bør velge W810i; er det fordi dere ikke har erfaring med W850i eller er det fordi dere mener at W810i er et minst like godt alternativ med tanke på bruken jeg har skissert opp?

: )

Lenke til kommentar

Skal du ha ein mobil med støtte får minnekort og ha lang lang leve tid ville eg sett på ein hpc. Hpc er ikkje så kjente tlf men den er super når det gjelder leve tiden, å dei fleste støtter minnekort. sjå på amobil dei har alle modellene trur eg.

lykke til

Lenke til kommentar

Skal du ha ein mobil med støtte får minnekort og ha lang lang leve tid ville eg sett på ein hpc. Hpc er ikkje så kjente tlf men den er super når det gjelder leve tiden, å dei fleste støtter minnekort. sjå på amobil dei har alle modellene trur eg.

lykke til

Lenke til kommentar

lykke til

7575982[/snapback]

Det er jo ikkje vits i å betale store summer for en Windows mobil når trådstarter spør etter en musikkmobil?

Velg en av SE Walkman mobiler..

Lenke til kommentar

lykke til

7575982[/snapback]

Det er jo ikkje vits i å betale store summer for en Windows mobil når trådstarter spør etter en musikkmobil?

Velg en av SE Walkman mobiler..

7589134[/snapback]

2,600 koster den billigeste htc uten abo. er jo ikkje så dyre då, dei fleste walkman mobiler er dyrere en det.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg sier bare en ting: Kjøp deg SonyEricsson W810i og et minnekort på 2-4 GB, så har du musikk telefon. Har en W810i her nå med 2GB minnekort. Den fungerer kjæmpe bra, også har den en god Walkman.

Kunne ikke falt meg inn å ønske meg W850i egentlig. Ånei jeg har ikke erfaring mer den selv, men etter min mening ser den ikke pen ut. Nå skal det sies at for meg som har hatt K750i, så var ikke valget så vanskelig når jeg skulle ha meg ny telefon. W810i er en telefon som ligner på K750i også er den gennerelt god å bruke også ser den ikke så værst ut på fassong heller.

Som sagt: Å kjøpe en W810i med et 2 eller 4 GB minnekort ekstra er det beste etter min mening. da får du god plass til musikk, bilder og det du måtte ønske.

Lykke til.

Lenke til kommentar

bare legger til at på SE sine sider står det at max minnekortkapasitet på W810i er 2 gb.

har selv en W810i med 2gb og er storfornøyd, batteriet er bra og det er bra kvalitet på musikken.

fetteren min har W850i og tror han er fornøyd han og. han har ikke klaga på batteriet så vidt jeg vet, men det er også alt jeg vet...

tror begge telefonene dekker behovet ditt, så det blir vel egentlig hipp som happ.

W850i er litt mer avansert i hvert fall mht. musikk funksjonene, og da får du se hva du har bruk for.

for nærmere sammenligning kan du jo se her også. :)

lykke til. håper du blir fornøyd ;)

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...