Gå til innhold

SE-telefoner med Robbie Williams-innhold

Minay

Anbefalte innlegg

Først og fremst må dere bare tilgi meg om spørsmålet mitt er så banalt at jeg burde være flau over å stille det, men jeg har aldri hatt SE-telefon før, og jeg har ingen erfaring med telefoner med spesielt innhold.

Det er gjerne slik at Sony Ericsson selger en del av de nyere telefonene sine med Robbie-innhold, og da til en noe lavere pris enn tilsvarende telefon uten dette innholdet. Det jeg lurer på er hva som menes med for eksempel "Robbie Williams-innhold"? Er det snakk om et par bilder, noen sanger og litt småtteri? Og viktigst av alt; går det an å fjerne dette innholdet? Jeg vil nemlig heller betale litt mer for å slippe å være stuck med Robbie-effekter på telefonen min. Hvorfor ikke en telefon med Megadeth-innhold, sier nå jeg.

I tilfelle det er av betydning; telefonen jeg har i tankene er SE W850i.

På forhånd takk og med vennlig hilsen,

Minay

(P.S. For en tid tilbake så jeg en reklame for SE W810i med Red Hot Chili Peppers-innhold. Er telefoner med RHCP-innhold umulige å få tak i i Norge?)

Endret av Minay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er gjerne slik at Sony Ericsson selger en del av de nyere telefonene sine med Robbie-innhold, og da til en noe lavere pris enn tilsvarende telefon uten dette innholdet. Det jeg lurer på er hva som menes med for eksempel "Robbie Williams-innhold"? Er det snakk om et par bilder, noen sanger og litt småtteri? Og viktigst av alt; går det an å fjerne dette innholdet? Jeg vil nemlig heller betale litt mer for å slippe å være stuck med Robbie-effekter på telefonen min.

I tilfelle det er av betydning; telefonen jeg har i tankene er SE W850i.

(P.S. For en tid tilbake så jeg en reklame for SE W810i med Red Hot Chili Peppers-innhold. Er telefoner med RHCP-innhold umulige å få tak i i Norge?)

7533080[/snapback]

Robbie Williams innholdet består av følgende: Ekstra "robbie williams" cover utenpå esken, 1 musikkvideo, 1 RW album, 1 RW meny-tema og noen RW bilder i esken og på telefonen. Telefonen er satt opp med RW tema som default. (på w810 fulgte også høyttalersettet mps-60 (med veil pris på 399,-) med i esken - er usikker på om dette følger med på w850 - men det kan du jo spør om der du kjøper telefonen!)

Du kan gå inn i menyen og velge ett annet tema enn RW temaet. Musikken og musikkvideoen ligger på minnekortet og kan slettes.

Med andre ord er det fullt mulig å slette alt RW innhold på telefonen og få den original igjen.

Kan du spare noen kroner på å kjøpe den med innhold vil jeg absolutt anbefale det! Får du i tillegg med høyttalersettet er det bare å kjøre på!

Lykke til med kjøp av ny telefon!

edit:RHCP edition av telefonen har ikke blitt sluppet i norge - antar at dette er fordi grossister / operatører har ansett markedsverdien til RW, Christina Aguilera, Bruce Springsteen og Margaret Berger (som alle har hver sin telefon til salgs i norge) som høyere.

Endret av KRZT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...