Minay Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Først og fremst må dere bare tilgi meg om spørsmålet mitt er så banalt at jeg burde være flau over å stille det, men jeg har aldri hatt SE-telefon før, og jeg har ingen erfaring med telefoner med spesielt innhold. Det er gjerne slik at Sony Ericsson selger en del av de nyere telefonene sine med Robbie-innhold, og da til en noe lavere pris enn tilsvarende telefon uten dette innholdet. Det jeg lurer på er hva som menes med for eksempel "Robbie Williams-innhold"? Er det snakk om et par bilder, noen sanger og litt småtteri? Og viktigst av alt; går det an å fjerne dette innholdet? Jeg vil nemlig heller betale litt mer for å slippe å være stuck med Robbie-effekter på telefonen min. Hvorfor ikke en telefon med Megadeth-innhold, sier nå jeg. I tilfelle det er av betydning; telefonen jeg har i tankene er SE W850i. På forhånd takk og med vennlig hilsen, Minay (P.S. For en tid tilbake så jeg en reklame for SE W810i med Red Hot Chili Peppers-innhold. Er telefoner med RHCP-innhold umulige å få tak i i Norge?) Endret 19. desember 2006 av Minay Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hm, ville kjøpt en vanlig utgave jeg om jeg var deg. Innholdet på den kan du legge til selv. Finnes tusenvis av forskjellige temaer og innhold du kan tilpasse telefonen din med på nettet. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Det er gjerne slik at Sony Ericsson selger en del av de nyere telefonene sine med Robbie-innhold, og da til en noe lavere pris enn tilsvarende telefon uten dette innholdet. Det jeg lurer på er hva som menes med for eksempel "Robbie Williams-innhold"? Er det snakk om et par bilder, noen sanger og litt småtteri? Og viktigst av alt; går det an å fjerne dette innholdet? Jeg vil nemlig heller betale litt mer for å slippe å være stuck med Robbie-effekter på telefonen min. I tilfelle det er av betydning; telefonen jeg har i tankene er SE W850i. (P.S. For en tid tilbake så jeg en reklame for SE W810i med Red Hot Chili Peppers-innhold. Er telefoner med RHCP-innhold umulige å få tak i i Norge?) 7533080[/snapback] Robbie Williams innholdet består av følgende: Ekstra "robbie williams" cover utenpå esken, 1 musikkvideo, 1 RW album, 1 RW meny-tema og noen RW bilder i esken og på telefonen. Telefonen er satt opp med RW tema som default. (på w810 fulgte også høyttalersettet mps-60 (med veil pris på 399,-) med i esken - er usikker på om dette følger med på w850 - men det kan du jo spør om der du kjøper telefonen!) Du kan gå inn i menyen og velge ett annet tema enn RW temaet. Musikken og musikkvideoen ligger på minnekortet og kan slettes. Med andre ord er det fullt mulig å slette alt RW innhold på telefonen og få den original igjen. Kan du spare noen kroner på å kjøpe den med innhold vil jeg absolutt anbefale det! Får du i tillegg med høyttalersettet er det bare å kjøre på! Lykke til med kjøp av ny telefon! edit:RHCP edition av telefonen har ikke blitt sluppet i norge - antar at dette er fordi grossister / operatører har ansett markedsverdien til RW, Christina Aguilera, Bruce Springsteen og Margaret Berger (som alle har hver sin telefon til salgs i norge) som høyere. Endret 19. desember 2006 av KRZT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå