Nedward Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Var for en stund siden å leste en artikkel på klokkekameratene's side. Og i et arkiv stod det at de hadde prøvd å over klokke mus, og det gikk hvist bare bra. Men så lurer jeg på hvordan man jør dette? Og hva er meningen? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 [ Denne Melding var redigert av: engen på 2002-03-19 17:57 ] Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Quote: On 2001-12-17 22:27, Dj_eLmO skrev:Var for en stund siden å leste en artikkel på klokkekameratene's side. Og i et arkiv stod det at de hadde prøvd å over klokke mus, og det gikk hvist bare bra. Men så lurer jeg på hvordan man jør dette?Og hva er meningen? Jeg leste om det også for en stund tilbake.... Hvis jeg ikke husker feil, så ble det mer presisjon ved overklokking. Antar at det er ikke så mange som driver med overklokking av mus. :wink: Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Med razor boomslang følger det med klokke program til PS2 kontakten, slik at den oppdateres med 200Hz i stedet for 50Hz Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Prøv med ps2rate.... Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Finnes det noe lignende til USB-mus? Eller kjører de allerede på full guffe? Lenke til kommentar
TheGEEK Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 For meg fungerte ps2rate helt fint i win98 og me, men i Xp fungerte d ikke pga. at vxd fila ikke fikk tilgang til hardware(pga XP,tror jeg:)) Men jeg fant ut at Xp har innebygd "overklokking", sitter på skola nå så jeg husker ikke _helt_ hvordan jeg gjorde d, men jeg gikk i alle fall innpå system...(det hvor du ser all hardware..husker ikke hva d heter..) så gikk jeg bare innpå egenskaper for mus, der gikk det an å endre hastigheten musa "refreshes" jeg satte den til 200 jeg:) MYE "glattere" mus Noen gamle mus er kjent for ikke å tåle dette, men d har i alle fall alltid fungert for meg. Hvis du vil sjekke at overklokkinga fungerte kan du laste ned ps2rate plus, som inneholder en måler.. Håper dette hjelper, skal se om jeg kan skrive en litt enklere bruksanvisning når jeg kommer meg hjem til XP'n min.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå