Gå til innhold

Overklokking av mus?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-12-17 22:27, Dj_eLmO skrev:

Var for en stund siden å leste en artikkel på klokkekameratene's side. Og i et arkiv stod det at de hadde prøvd å over klokke mus, og det gikk hvist bare bra. Men så lurer jeg på hvordan man jør dette?

Og hva er meningen?

Jeg leste om det også for en stund tilbake....

Hvis jeg ikke husker feil, så ble det mer presisjon ved overklokking. Antar at det er ikke så mange som driver med overklokking av mus. :wink:

Lenke til kommentar

For meg fungerte ps2rate helt fint i win98 og me, men i Xp fungerte d ikke pga. at vxd fila ikke fikk tilgang til hardware(pga XP,tror jeg:))

Men jeg fant ut at Xp har innebygd "overklokking", sitter på skola nå så jeg husker ikke _helt_ hvordan jeg gjorde d, men jeg gikk i alle fall innpå system...(det hvor du ser all hardware..husker ikke hva d heter..)

så gikk jeg bare innpå egenskaper for mus, der gikk det an å endre hastigheten musa "refreshes" jeg satte den til 200 jeg:) MYE "glattere" mus

Noen gamle mus er kjent for ikke å tåle dette, men d har i alle fall alltid fungert for meg.

Hvis du vil sjekke at overklokkinga fungerte kan du laste ned ps2rate plus, som inneholder en måler..

Håper dette hjelper, skal se om jeg kan skrive en litt enklere bruksanvisning når jeg kommer meg hjem til XP'n min.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...