Theo343 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Jeg vil for første gang i mitt liv ha meg en RÅ telefon med det meste av funksjonalitet og som en gang for alle kan erstatte alle kronglete forsøk på kalender her og der. Har fra før en T630 som jeg bruker med Float mobileagent som fungerer greit nok, men ja hehe. Å diske opp en jobblaptop på fanget for å gjøre enkle jobbting er heller ikke alltid ønskelig. At telefonen kan kjøre Opera Mini er en fordel da jeg har hørt dette skal være den beste for mobiler. Men når jeg beveger meg i dette sjiktet, er da "HTC TyTn" det beste? Den virker fabelaktig med sitt store qwerty tastatur samt at den har TS som man forh. får med en penn til å peke med. Eneste jeg savnet med den var mangle på FM Radio, siden den neppe hadde brukt mye strøm. Øreplugg uttak? Samt muligheten for flymodus hvor alt annet slås av. Er batterilevetiden så ille som det sies? Telefonen jeg kjøper nå skal være en telefon jeg beholder i minst 1 år. Jeg er i dag Chess bruker, men hvilket abbonement burde jeg ha for å bruke en slik telefon best mulig? EDIT: Jeg har fra før av sett på alt fra E60, K800i, N80 og ventet på N95, Lurt på SE "Elena". Men det virker ikke som noen av disse gir alt jeg ønsker, og at jeg derfor må tan helt ut. EDIT2: HTC P4350 virket som et flott alternativ, men den mangler UMTS At den mangler videotelefoni er ikke like ille. For dumt å betale over 4000,- for en telefon uten UMTS i dag Den vil da også bli vanskelig å få solgt videre. EDIT3: Har også kikket på "Fujitsu-Siemens Pocket Loox T830", men her anbefaler de TyTn pga bedre skjerm osv. samt at jeg liker utskyvbart qwerty slik HTC har gjort det. Endret 20. desember 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 har selv hatt tytn og etter å ha satt meg inni den så syntes jeg den var helt konge.... Jeg solgte den fordi 1. jeg fikk mere for den enn jeg kjøpte den for... 2. Radio savnet ble for stort... 3. Det ble for kronglette å være avhengig av "pinnen" 4. Jeg hater windovs musikk spilleren Telefonen måtte ofte resettes og kalibreres(enkel jobb) men irriterende. Du må innstalere en del programmer på den for at den skal komme opp i "normalt" nivå...eksempelvis er alarmen håpløs(men som sagt ,enkelt å innstalere ny) Batteriet var bra det, det samme med surfing på wifi og henting av e-mailer...alt kanon... Mye positivt å si om den Lenke til kommentar
erlendhagen Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei, vi ser ut til å vere i akkurat samme båt. Eg og har ein SE T630, og ser etter ein RÅ mobil. Men eg har i utgangspunktet ikkje lyst til å svi av 6-7000. Eg og såg på HTCP4350 og FS T830. Eg veit ikkje kor eg endar opp. Er litt frista av FS T830, då den har ferdig opplegg for VoIP, og kan konfigureres for eksisterende operatør. Eks. TeleVoip eller andre. Men så var det det med skjermen, og et veldig lite tastatur. Dette er bedre på HTC'en. Har nokon sett sammenlignbare tester som fortel noko om batterilevetid? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Jeg heller mest mot HTCP4350 nå, hvis jeg bare kan finne noen som sponser den 1 år og som har grei EDGE støtte/dekning. Endret 19. desember 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Kan ikke si at mangelen på UTMS er noe kjempeprobelem for meg. EDGE har bedre dekning, og gir ikke så mye dårligere hastighet. Den bruker HTCs mini-usb til lyd, lading osv, dvs at du ikke kan lade og høre på musikk med headettet samtidig. Kan bruke vanlig Usb-kabel. Den har flymodus. Kan ikke si noe om batteritiden til TyTn, da jeg ikke har den, men enn annen HTC telefon, P3300. Men hvis du plugger den i usb-kabelen til pcen når du er på jobben, lader den, og du møter sjelden på problem med batteritid. Kan ikke si annet at jeg syns Windows Mobile og HTC-telefonene er helt rå. Deilige telefoner, spekka med funksjoner, nyvinninger, morsomme løsninger og fleksibelt OS. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Så hvis jeg skulle valgt mellom TyTn og HTCP4350, hva tror du hadde vært det smarteste valget? Jeg liker looken og størrelsen og batteritiden til P4350, men lurer på om kraften til TyTn kan være smart å gå for... usikker. Hvilket abbonement har du? Må evt. bytte fra Chess til noen som har Edge. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg har NoExtras, bruker netcomsnett, men simkortet mitt har blitt ødelagt, av en eller annen grunn. Jeg valgte P3300 pga av GPS. Kan ikke si at jeg savner mer kraft, sitter samme OMAP 850 i P3300. Den klarer Skype greit, selvom det har 400 MHz i systemkrav. Ellers funker OMAPClock greit, jeg har ikke prøvd det, men skulle det være nødvendig klarer de fleste hvertfall 230MHz. Gjerne 250MHz. Jeg ville valgt P4350, pga batteri og tykkelsen, jeg trenger ikke 3G. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg heller nok mest mot P4350 selv, det ser mer og mer ut som telefonen jeg har ventet på! Lenke til kommentar
flippant Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg heller nok mest mot P4350 selv, det ser mer og mer ut som telefonen jeg har ventet på! 7550616[/snapback] Samme her. Nå gjenstår det bare å ikke få kjæresten til å fly i taket Lenke til kommentar
I:H Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Dersom du har prøvd å holde HTC P4350 i hånden så ville du ikke vært i tvil. Den både føles og ser veldig bra ut. Overflaten er noe ala e730. Virker mye mindre enn HTC TyTN Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Jeg venter nå bare på at P4350 skal bli tilgjengelig "med abbonement". TyTn koster nå med abb. det samme som P4350 uten abb., ca 5000,- Hvordan fungerer disse sammen med TomTom GPS siden det nevnes "støtte" for dette? Jeg er interresert i en GPS løsning men vil vite litt mer om hvordan dette er sydd sammen. Endret 2. januar 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
aragonjcw Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg venter nå bare på at P4350 skal bli tilgjengelig "med abbonement". TyTn koster nå med abb. det samme som P4350 uten abb., ca 5000,- Hvordan fungerer disse sammen med TomTom GPS siden det nevnes "støtte" for dette? Jeg er interresert i en GPS løsning men vil vite litt mer om hvordan dette er sydd sammen. 7624126[/snapback] Elkjøp i Sandvika (og sikkert alle andre Elkjøpbutikker) skaffer P4350 med abbonement fra Telenor, Tele2 eller NetCom.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg fikk faktis prisvarsling i går om at telenor nå tilbyr det Men hmmm jeg har Chess... tja må sjekke om Tele2 har det med et interresant abb. Lenke til kommentar
subsea35 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Noen som vet om p4350 funker som gps. hva trenger jeg av utsyr for å få den til å funke som gps? (X) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 En GPS mottaker og TomTom Navigator N6 programmet på mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå